Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TI_1A_O06.2_W01 | Student potrafi prawidłowo dobrać narzędzia deweloperskie, potrafi zaproponować ich prawidłową konfigurację. Potrafi wytłumaczyć przebieg procesu i wyliczyć wymagane kroki do otrzymania finalnego produktu. Student zna rodzaje sensorów w urządzeniach mobilnych. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TI_1A_W08 | Ma uporządkowaną wiedzę w zakresie inżynierii oprogramowania, technik projektowania, modelowania, tworzenia i testowania oprogramowania. |
---|
TI_1A_W09 | Zna wybrane języki programowania niskiego i wysokiego poziomu.
Ma podstawową wiedzę z zakresu dobrych praktyk programistycznych. |
TI_1A_W22 | Ma wiedzę w zakresie współczesnych zastosowań teleinformatyki w wybranych dyscyplinach pokrewnych. |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_W02 | ma podstawową wiedzę w zakresie kierunków studiów powiązanych ze studiowanym kierunkiem studiów |
---|
T1A_W03 | ma uporządkowaną, podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną obejmującą kluczowe zagadnienia z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T1A_W04 | ma szczegółową wiedzę związaną z wybranymi zagadnieniami z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T1A_W07 | zna podstawowe metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane przy rozwiązywaniu prostych zadań inżynierskich z zakresu studiowanego kierunku studiów |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_W02 | zna podstawowe metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane przy rozwiązywaniu prostych zadań inżynierskich z zakresu studiowanego kierunku studiów |
---|
InzA_W05 | zna typowe technologie inżynierskie w zakresie studiowanego kierunku studiów |
Cel przedmiotu | C-2 | Student potrafi zaprojektować interfejs użytkownika dla aplikacji mobilnej wykorzystującej dane z sensorów. |
---|
C-3 | Student potrafi napisać program aplikacji mobilnej wykorzystującej wbudowane sensory. |
C-4 | Student potrafi samodzielnie uruchomić i przetestować prosty program korzystający z sensorów, znaleźć w nim błędy i poprawić je, a także udoskonalić i rozbudować program o nowe funkcje. |
C-1 | Student zna rodzaje sensorów w urządzeniach mobilnych. |
Treści programowe | T-L-4 | Przykład wykorzystania sensorów lokalizacji (GPS) w urzadzeniach mobilnych. |
---|
T-L-3 | Przykład wykorzystania sensorów parametrów środowiska (otoczenia) w urzadzeniach mobilnych. |
T-L-2 | Przykład wykorzystania sensorów pozycji w urzadzeniach mobilnych. |
T-L-1 | Przykład wykorzystania sensorów ruchu w urzadzeniach mobilnych. |
T-W-1 | Sensory ruchu w urządzeniach mobilnych. |
T-W-4 | Sensory lokalizacji (GPS) w urządzeniach mobilnych. |
T-W-3 | Sensory parametrów środowiska (otoczenia) w urządzeniach mobilnych. |
T-W-2 | Sensory pozycji w urządzeniach mobilnych. |
Metody nauczania | M-1 | Wykład informacyjny |
---|
M-2 | Wykład problemowy |
M-3 | Metoda przypadków polegająca na analizowaniu rozwiązań konkretnych problemów technicznych |
M-4 | Ćwiczenia laboratoryjne z wykorzystaniem rzeczywistego środowiska deweloperskiego i symulatora
urządzenia mobilnego |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena wystawiana na podstawie wykonanych zadań z ćwiczen laboratoryjnych. |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: Ocena wystawiana na zakończenie wykładów na podstawie realizacji zadanego zagadnienia. |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student potrafi prawidłowo dobrać narzędzia deweloperskie, potrafi zaproponować ich prawidłową konfigurację. Potrafi wytłumaczyć przebieg procesu i wyliczyć wymagane kroki do otrzymania finalnego produktu. Student zna rodzaje sensorów w urządzeniach mobilnych.. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |