Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | E_2A_O1_U01 | Umiejętność modelowania przepływów zasobów na przykładzie systemu DRP. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | E_2A_U18 | Potrafi weryfikować swoje działania ze względu na ich skutki ekonomiczno-finansowe, prawne i moralne |
---|
E_2A_U01 | Potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę naukową do interpretacji i wyjaśniania zjawisk społeczno-gospodarczych oraz wzajemnych relacji między nimi |
E_2A_U02 | Potrafi zastosować wiedzę teoretyczną do opisu, analizowania i formułowania opinii na temat przyczyn i przebiegu konkretnych procesów i zjawisk społeczno-gospodarczych oraz dobierać dane i metody ich analizy |
E_2A_U03 | Umie organizować pracę własną i zespołu, dostrzegać problemy i je rozwiązywać |
E_2A_U04 | Potrafi zastosować narzędzia i metody pomiaru zjawisk rynkowych |
E_2A_U11 | Samodzielnie proponuje rozwiązania konkretnych problemów i wskazuje w tym zakresie odpowiednie rozstrzygnięcia |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | S2A_U01 | potrafi prawidłowo interpretować i wyjaśniać zjawiska społeczne oraz wzajemne relacje między zjawiskami społecznymi |
---|
S2A_U02 | potrafi wykorzystać wiedzę teoretyczną do opisu i analizowania przyczyn i przebiegu procesów i zjawisk społecznych oraz potrafi formułować własne opinie i dobierać krytycznie dane i metody analiz |
S2A_U03 | potrafi właściwie analizować przyczyny i przebieg procesów i zjawisk społecznych, formułować własne opinie na ten temat oraz stawiać proste hipotezy badawcze i je weryfikować |
S2A_U05 | sprawnie posługuje się systemami normatywnymi, normami i regułami (prawnymi, zawodowymi, etycznymi) albo potrafi posługiwać się nimi w celu rozwiązywania konkretnych problemów, ma rozszerzoną umiejętność w odniesieniu do wybranej kategorii więzi społecznych lub wybranego rodzaju norm |
S2A_U06 | posiada umiejętność wykorzystania zdobytej wiedzy w różnych zakresach i formach, rozszerzoną o krytyczną analizę skuteczności i przydatności stosowanej wiedzy |
S2A_U07 | posiada umiejętność samodzielnego proponowania rozwiązań konkretnego problemu i przeprowadzenia procedury podjęcia rozstrzygnięć, w tym zakresie |
S2A_U08 | posiada umiejętność rozumienia i analizowania zjawisk społecznych, rozszerzoną o umiejętność pogłębionej teoretycznie oceny tych zjawisk w wybranych obszarach, z zastosowaniem metody badawczej |
Cel przedmiotu | C-3 | Ukształtowanie umiejętności modelowania przepływów zasobów na przykładnie systemu DRP. |
---|
Treści programowe | T-P-2 | Proces zaopatrzenia przedsiębiorstwa a analiza logistyczna gospodarowania materiałami |
---|
T-P-3 | Proces produkcyjny - analiza logistyczna zarządzania materiałami w przedsiębiorstwie |
T-P-4 | Logistyczna analiza sfery dystrybucyjnej. |
T-P-5 | Praktyczne wykorzystanie logistyki w przedsiębiorstwie na przykładzie sterowania zapasami |
T-P-6 | Zarządzanie zapasami - analiza kosztów magazynowych oraz organizacja ewidencji materiałowej |
T-P-7 | Stosowanie rozwiązań logistyki w przedsiębiorstwach - wybrane trendy i strategie |
T-P-1 | Logistyka - definicja, istota i rola w przedsiębiorstwie |
Metody nauczania | M-2 | Metody problemowe (wykład problemowy, wykład konwersatoryjny, metody aktywizujące np. metoda przypadków) |
---|
M-3 | Metody praktyczne (ćwiczenia przedmiotowe) |
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Na koniec semestru praca zaliczeniowa polegająca na stworzeniu projektu w oparciu o dane rzeczywiste z wykorzystaniem poznanych metod |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Nie posiada umiejętności modelowania przepływów zasobów. |
3,0 | Posiada podstawowe umiejętności modelowania przepływów zasobów. |
3,5 | Posiada większość umiejętności modelowania przepływów zasobów. |
4,0 | Posiada wszystkie umiejętności modelowania przepływów zasobów. |
4,5 | Posiada wszystkie umiejętności modelowania przepływów zasobów oraz dodatkowe umiejętności nabyte we własnym zakresie na bazie literatury podstawowej. |
5,0 | Doskonale opanował wszystkie umiejętności modelowania przepływów zasobów, umiejętności opiera na szerokiej wiedzy teoretycznej wykraczającej poza zagadnienia przedstawione na zajęciach. |