Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | E_1A_D10/7_W01 | Zna elementarne pojęcia i instytucje z zakresu żródeł informacji o nieruchomościach |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | E_1A_W01 | Ma podstawową wiedzę z zakresu ekonomii, jej miejscu w systemie nauk społecznych oraz powiązaniach z innymi dyscyplinami naukowymi |
---|
E_1A_W02 | Zna podstawowe formy instytucji społecznych (publicznych, kulturowych, politycznych, prawnych, ekonomicznych) oraz ich struktury |
E_1A_W03 | Ma podstawową wiedzę na temat relacji między strukturami i instytucjami społecznymi w skali krajowej i międzynarodowej |
E_1A_W04 | Identyfikuje podstawowe rodzaje więzi społecznych, ich wpływ na gospodarkę oraz zna rządzące nimi prawidłowości |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | S1A_W01 | ma podstawową wiedzę o charakterze nauk społecznych, ich miejscu w systemie nauk i relacjach do innych nauk |
---|
S1A_W02 | posiada podstawową wiedzę o różnych rodzajach struktur i instytucji społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, ekonomicznych), w szczególności ich istotnych elementach |
S1A_W03 | ma podstawową wiedzę o relacjach między strukturami i instytucjami społecznymi w skali krajowej, międzynarodowej i międzykulturowej |
S1A_W04 | zna rodzaje więzi społecznych odpowiadające dziedzinom nauki i dyscyplinom naukowym, właściwym dla studiowanego kierunku studiów oraz zna rządzące nimi prawidłowości |
Cel przedmiotu | C-4 | Poznanie powiązań pomiędzy katastrem nieruchomości a księgami wieczystymi; |
---|
C-1 | Poznanie źródeł informacji o nieruchomościach; |
C-5 | Zaznajomienie z ewidencją sieci uzbrojenia terenu oraz mapą zasadniczą; |
C-6 | Analiza i ocena wpływu czynników środowiskowych na nieruchomość; |
C-7 | Zapoznanie z mapami tematycznymi. |
C-3 | Zapoznanie z katastrem nieruchomości (ewidencją gruntow i budynków); |
Treści programowe | T-A-4 | Kataster nieruchomości (ewidencja gruntów i budynków); |
---|
T-A-5 | Powiązanie pomiędzy katastrem nieruchomości a księgami wieczystymi; |
T-A-6 | Ewidencja sieci uzbrojenia terenu oraz mapa zasadnicza; |
T-A-1 | Sądy wieczysto-księgowe i księgi wieczyste; |
T-A-3 | Zasady wieczysto-księgowe, wpisy deklaratoryjne i konstytutywne, odpisy z ksiąg wieczystych; |
T-A-8 | Mapy tematyczne i inne źródła informacji o nieruchomosciach. |
T-A-7 | Analizy (raporty, oceny) wpływu czynników środowiskowych na nieruchomość; |
T-A-2 | Postępowanie wieczysto-księgowe, treść ksiąg wieczystych |
Metody nauczania | M-2 | Dyskusja dydaktyczna. |
---|
M-1 | Ćwiczenia przedmiotowe; wykorzystanie prezentacji multimedialnych; |
Sposób oceny | S-2 | Ocena formująca: Ocena aktywności na zajęciach; |
---|
S-3 | Ocena podsumowująca: Zaliczenia na podstawie testu. |
S-1 | Ocena formująca: Weryfikacja poprawności rozwiązywanych zadań oraz studiów przypadków; |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student nie jest w stanie:
zdefiniować podstawowych pojęć z zakresu żródeł informacji o nieruchomościach
wskazać podstawowych żródeł informacji o nieruchomościach
rozróznić, definiować i i korzystać ze źródeł informacji o nieruchomościach |
3,0 | Student :
w zakresie wiedzy opanował min materiał programowy
w zakresie rozumienia wiedzy opanował podstawowy zakres materiał
w zakresie wyrażania wiedzy popełnia wiele drobnych błędów w treści i w języku
w zakresie stosunku do wiedzy słabo zainteresowany |
3,5 | Student:
w zakresie wiedzy opanował podstawowy materiał programowy
w zakresie rozumienia wiedzy opanował podstawowy
w zakresie wyrażania wiedzy popełnia drobne błędów w treści i w języku
w zakresie stosunku do wiedzy słabo zainteresowany |
4,0 | Student:
w zakresie wiedzy opanował prawie cały materiał programowy
w zakresie rozumienia wiedzy opanował niemał całość treści programowych
w zakresie wyrażania wiedzy popełnia nieznaczne uchybienia
w zakresie stosunku do wiedzy wykazuje zainteresowanie |
4,5 | Student:
w zakresie wiedzy opanował cały materiał programowy
w zakresie rozumienia wiedzy opanował całość treści programowych
w zakresie wyrażania wiedzy - bez trudności
w zakresie stosunku do wiedzy wykazuje duże zainteresowanie |
5,0 | Student:
w zakresie wiedzy wykracza poza materiał programowy
w zakresie rozumienia wiedzy - bez zastrzeżeń
w zakresie wyrażania wiedzy - bez trudności
w zakresie stosunku do wiedzy wykazuje duże zainteresowanie i ciekawość poznawczą |