Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | E_1A_A08_U02 | umie określić problem badawczy, określić temat i zakres pracy dyplomowej |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | E_1A_U01 | Potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę naukową do interpretacji zjawisk społeczno-gospodarczych |
---|
E_1A_U04 | Potrafi identyfikować struktury rynku i dobrać podstawowe narzędzia i metody ich pomiaru |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | S1A_U01 | potrafi prawidłowo interpretować zjawiska społeczne (kulturowe, polityczne, prawne, ekonomiczne) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
---|
S1A_U02 | potrafi wykorzystać podstawową wiedzę teoretyczną i pozyskiwać dane do analizowania konkretnych procesów i zjawisk społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, gospodarczych) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
S1A_U05 | prawidłowo posługuje się systemami normatywnymi oraz wybranymi normami i regułami (prawnymi, zawodowymi, moralnymi) w celu rozwiązania konkretnego zadania z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
S1A_U08 | posiada umiejętność rozumienia i analizowania zjawisk społecznych |
Cel przedmiotu | C-2 | przygotowanie do uczesticzenia w badaniach naukowych i napisania pracy dyplomowej |
---|
Treści programowe | T-S-1 | Omowienie procedury dyplomowania na Wydziale. Określenie głównych kierunków badań realizowanych na Wydziale i przez jednostkę. Prezentacja zakresów tematycznych i tematycznych potencjalnych tematów prac dyplomowych. Analiza przykładowych i proponowanych przez studentów ujęć tematów prac. |
---|
T-S-2 | Zasady formułowania celu pracy i pytań badawczych. Techniki poszukiwania literatury przedmiotu i innych źródeł. Zbieranie, porządkowanie i analiza materiału badawczego. Prezentacja wyników badań |
Metody nauczania | M-1 | Prezentacja tematyki, zakresu prac dyplomowych i procesu dyplomowania. Ilustracja przykładami |
---|
M-4 | Dyskusje po prezentacji referatów |
M-3 | Przykładowe tematy prac -referaty przygotowane przez studentów |
M-2 | Studium przypadków |
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Zaliczenie na podstawie przygotowanego planu i koncepcji pracy |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | student sformułował problem badawczy i temat pracy, określił materiały i metody badawcze |
3,5 | student terminowo sformułował problem badawczy i temat pracy, poprawnie dobrał w materiał i metody badawcze |
4,0 | student terminowo i poprawnie sformułował problem badawczy i temat pracy, poprawnie dobrał w materiał i metody badawcze, a także wskazał główne etapy realizacji pracy |
4,5 | student terminowo i poprawnie sformułował problem badawczy i temat pracy, dobrał w materiał i metody badawcze, a także wskazał główne etapy i i harmonogram realizacji pracy |
5,0 | student terminowo i poprawnie sformułował problem badawczy i temat pracy, dobrał w materiał i metody badawcze, a także wskazał główne etapy i i harmonogram realizacji pracy, a ponadto opracował wykaz literatury niezbędnej do napisania pracy |