Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | B_2A_N2/B/D/08_U01 | Projektuje złożone elementy betonowych konstrukcji hydrotechnicznych i wykonuje rysunki konstrukcyjne tych elementów. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | B_2A_U20 | Potrafi zaprojektować elementy i złożone konstrukcje obiektów budowlanych |
---|
B_2A_U14 | Umie dokonać klasyfikacji prostych i złożonych obiektów budowlanych |
B_2A_U17 | Potrafi wykonać klasyczną analizę statyczną konstrukcji powierzchniowych |
B_2A_U15 | Potrafi ocenić i dokonać zestawienia dowolnych obciążeń działających na obiekty budowlane |
B_2A_U21 | Potrafi zwymiarować detale konstrukcyjne w różnych obiektach budowlanych w zależności od studiowanej specjalności |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_U10 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - integrować wiedzę z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów oraz zastosować podejście systemowe, uwzględniające także aspekty pozatechniczne |
---|
T2A_U17 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację złożonych zadań inżynierskich, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów, w tym zadań nietypowych, uwzględniając ich aspekty pozatechniczne |
T2A_U18 | potrafi ocenić przydatność metod i narzędzi służących do rozwiązania zadania inżynierskiego, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów, w tym dostrzec ograniczenia tych metod i narzędzi; potrafi - stosując także koncepcyjnie nowe metody - rozwiązywać złożone zadania inżynierskie, charakterystyczne dla studiowanego kierunku studiów, w tym zadania nietypowe oraz zadania zawierające komponent badawczy |
T2A_U19 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją, uwzględniającą aspekty pozatechniczne - zaprojektować złożone urządzenie, obiekt, system lub proces, związane z zakresem studiowanego kierunku studiów, oraz zrealizować ten projekt - co najmniej w części - używając właściwych metod, technik i narzędzi, w tym przystosowując do tego celu istniejące lub opracowując nowe narzędzia |
Cel przedmiotu | C-1 | Umiejetność obliczania i konstruowania złożonych konstrukcji hydrotechnicznych. |
---|
C-2 | Umiejętność wykonywanai rysunków konstrukcyjnych złożonych elementów żelbetowych. |
Treści programowe | T-P-1 | Projekt żelbetowego zbiornika na ciecze. |
---|
T-W-1 | Przegląd wybranych konstrukcji budownictwa wodnego. |
T-W-4 | Napreżenia termiczne twardniejącego betonu w konstrukcjach masywnych. Zbrojenie masywnych elementów konstrukcji z uwagi na oddziaływania pośrednie. |
T-W-5 | Podziemne budowle hydrotechniczne z betonu |
T-W-3 | Konstrukcje słabo zbrojone w budownictwie hydrotechnicznym. |
T-W-2 | Obliczenie i zasady konstruowania żelbetowych zbiorników na ciecze (zbiorniki prostokątne i zbiorniki kołowosymetryczne) |
T-W-8 | Zasady konstruowania przerw dylatacyjnych i roboczych w obiektach hydrotechnicznych z betonu |
T-W-7 | Studnie opuszczane. |
T-W-6 | Projektowanie konstrukcji hydrotechnicznych z betonu wałowanego. Termiczne i mechaniczne właściwości RCC. |
Metody nauczania | M-1 | Metoda projektów. |
---|
M-2 | Wykład informacyjny |
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Zaliczenie pracy projektowej. |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne wykładów. |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student przedstawia pracę zachowującą podstawowe wymagania merytoryczne i formalne, z wyraźnie widocznymi będami, kóre po wskazaniu mogą być bez problemu poprawione. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |