Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | B_2A_N2/K/D01_U01 | Umie tworzyć modele numeryczne i pomiarowe stosownie do rozwiązywanego problemu |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | B_2A_U19 | Potrafi do rozwiązania zadania inżynierskiego wybrać metody, techniki i narzędzia
( analityczne bądź numeryczne) przystosować istniejące narzędzia, a także opracować nowe |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_U18 | potrafi ocenić przydatność metod i narzędzi służących do rozwiązania zadania inżynierskiego, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów, w tym dostrzec ograniczenia tych metod i narzędzi; potrafi - stosując także koncepcyjnie nowe metody - rozwiązywać złożone zadania inżynierskie, charakterystyczne dla studiowanego kierunku studiów, w tym zadania nietypowe oraz zadania zawierające komponent badawczy |
---|
T2A_U19 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją, uwzględniającą aspekty pozatechniczne - zaprojektować złożone urządzenie, obiekt, system lub proces, związane z zakresem studiowanego kierunku studiów, oraz zrealizować ten projekt - co najmniej w części - używając właściwych metod, technik i narzędzi, w tym przystosowując do tego celu istniejące lub opracowując nowe narzędzia |
Cel przedmiotu | C-3 | Umiejętność tworzenia linii wpływowych i obwiedni w belkach ciągłych |
---|
C-4 | Umiejętność rozwiązywania belek na podłożu sprężystym |
C-5 | Umiejętność rozwiązywania statyki lin i łańcuchów |
C-6 | Umiejętność rozwiązywania zagadnień stanów granicznych układów prętowych |
Treści programowe | T-W-4 | Stany graniczne belek i ram, metoda statyczna i kinematyczna |
---|
T-W-3 | Belki na podłożu sprężystym |
T-W-2 | Liny i łańcuchy |
T-W-1 | Belki ciągłe statycznie niewyznaczalne, linie wpływowe |
T-L-1 | Płaski stan naprężeń |
T-L-2 | Skręcanie przekroju cienkościennego |
T-L-3 | Rejestracja i wizualizacja drgań |
T-L-4 | Wyboczenie sprężyste pręta |
T-L-5 | Linie wpływowe belki ciągłej |
T-L-6 | Rozciąganie niesymetrycznego profilu cienkościennego |
T-P-2 | Belka na podłożu sprężystym |
T-P-3 | Stan graniczny ramy i belki |
T-P-1 | Linie wpływowe belek ciągłych |
Metody nauczania | M-1 | Wykład informacyjny połączony z przykładowymi rozwiązaniami zadań |
---|
M-2 | Ćwiczenia projektowe |
M-3 | Ćwiczenia laboratoryjne |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena oddawanych prac projektowych |
---|
S-2 | Ocena formująca: Ocena w trakcie wykonywania ćwiczeń laboratoryjnych |
S-3 | Ocena podsumowująca: Ocena po zakończeniu semestru-egzamin |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Umie tworzyć arkusze kalkulacyjne dla tematów z zakresu prezentowanego na wykładach |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |