Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | ZO_2A_A3.1_U01 | Student posiada umiejętność rozpoznawanie komunikatu perswazyjnego wśród innych oraz stosowania reguł perswazyjnych w negocjacjach. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | ZO_2A_U02 | Rozumie i stosuje zasady humanizmu i etyki w naukach zootechnicznych |
---|
ZO_2A_U04 | Umie prowadzić rzeczową i merytoryczną dyskusję z różnymi podmiotami, prowadzącą do osiągnięcia wspólnego rozwiązania problemu |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | R2A_U01 | posiada umiejętność wyszukiwania, zrozumienia, analizy i twórczego wykorzystywania potrzebnych informacji pochodzących z różnych źródeł i w różnych formach właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
---|
R2A_U02 | posiada umiejętność precyzyjnego porozumiewania się z różnymi podmiotami w formie werbalnej, pisemnej i graficznej |
R2A_U07 | ocenia wady i zalety podjętych działań, w tym ich oryginalność w rozwiązywaniu zaistniałych problemów zawodowych - dla nabrania doświadczenia i doskonalenia kompetencji inżynierskich |
R2A_U09 | posiada pogłębioną umiejętność przygotowania wystąpień ustnych w języku polskim i języku obcym, w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów lub w obszarze leżącym na pograniczu różnych dyscyplin naukowych |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA2_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
---|
InzA2_U03 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
InzA2_U04 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
InzA2_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
InzA2_U07 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
Cel przedmiotu | C-2 | Teoretyczne i praktyczne rozpoznawanie oddziaływań perswazyjnych jako formy wywierania wpływu na ludzi. |
---|
C-3 | Umiejętność zastosowania w negocjacjach reguł oddziaływania perswazyjnego. |
Treści programowe | T-W-1 | Podstawy komunikacji społecznej, jej cele i uwarunkowania.
Analiza transakcyjna Bernea, typy i typowe zachowania komunikacyjne. |
---|
T-W-2 | Pojęcie negocjacji, sytuacja negocjacyjna, kryteria oceny negocjacji.
Fazy negocjacji. Styl rzeczowy, jego odmiany. Styl rywalizacyjny. |
T-W-3 | Negocjator - zespół cech i umiejętności. |
T-W-4 | Podstawy komunikacji perswazyjnej, negocjacje jako perswazja.
Komunikacja werbalna - nadawca, przekaz, kanał, odbiorca. |
T-W-5 | Podstawowe umiejętności w kontaktach interpersonalnych. Zasady poprawnej konwersacji. |
T-W-6 | Techniki autoprezentacji i przygotowania publicznych wystąpień. |
T-W-7 | Komunikacja niewerbalna, mimika, gesty, zachowania przestrzenne. |
T-W-8 | Podstawowe umiejętności pomagające w radzeniu sobie w sytuacjach stresowych i podczas prowadzenia negocjacji. |
T-W-9 | Negocjacje jako metoda rozwiązywania konfliktów. |
Metody nauczania | M-2 | wykład konwersatoryjny. |
---|
M-4 | gry dydaktyczne. |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena aktywności merytorycznej podczas wykładu konwersatoryjnego |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student posiada umiejętność rozpoznawanie komunikatu perswazyjnego wśród innych oraz stosowania reguł perswazyjnych w negocjacjach. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |