Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | IM_2A_IK/09_U01 | W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien umie analizować dane literaturowe, opracowywać informacje technicznei naukowe, uogólnić i prezentować opracowane informacje oraz rozwiązania projektowe |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | IM_2A_U13 | Potrafi określić kierunki dalszego uczenia się i zrealizować samokształcenie |
---|
IM_2A_U04 | Potrafi przygotować i przedstawić prezentację na temat realizacji zadania projektowego lub badawczego oraz poprowadzić dyskusję przedstawionej prezentacji |
IM_2A_U01 | Potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych i innych źródeł; także w języku obcym; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji i krytycznej oceny, a także wyciągnąć wnioski oraz formułować i wyczerpująco uzasadniać opinie |
IM_2A_U16 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją, zaprojektować złożone narzędzie, obiekt, system lub proces, związany z zakresem studiowanego kierunku z uwzględnieniem aspektów pozatechnicznych, oraz zrealizować ten projekt - co najmniej w części - używając właściwych metod, technik i narzędzi w tym przystosowując do tego celu istniejące lub opracować nowe narzędzia. |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji i krytycznej oceny, a także wyciągać wnioski oraz formułować i wyczerpująco uzasadniać opinie |
---|
T2A_U02 | potrafi porozumiewać się przy użyciu różnych technik w środowisku zawodowym oraz w innych środowiskach, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów |
T2A_U04 | potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i języku obcym prezentację ustną, dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T2A_U05 | potrafi określić kierunki dalszego uczenia się i zrealizować proces samokształcenia |
T2A_U07 | potrafi posługiwać się technikami informacyjno-komunikacyjnymi właściwymi do realizacji zadań typowych dla działalności inżynierskiej |
T2A_U10 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - integrować wiedzę z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów oraz zastosować podejście systemowe, uwzględniające także aspekty pozatechniczne |
T2A_U19 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją, uwzględniającą aspekty pozatechniczne - zaprojektować złożone urządzenie, obiekt, system lub proces, związane z zakresem studiowanego kierunku studiów, oraz zrealizować ten projekt - co najmniej w części - używając właściwych metod, technik i narzędzi, w tym przystosowując do tego celu istniejące lub opracowując nowe narzędzia |
Cel przedmiotu | C-1 | Nauczyć aktywności w korzystaniu z literatury, umiejętności analizy i prezentacji danych |
---|
C-2 | Student opanuje umiejętność przygotowania prezentacji oraz prowadzenia dyskusji na tematy obejmujące współczesne problemy techniczne i technologiczne |
Treści programowe | T-S-1 | Własna anliza literaturowa. Przygotowanie prezentacji i referowanie przez studentówwcześniej zaproponowanych tematów nawiązujących do nowoczesnych materiałów i procesów polimerowwych. |
---|
Metody nauczania | M-1 | Referaty studenckie i dyskusja |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena merytoryczna analizy literaturowej. Ocena opracowania pisemnego. Ocena prezentacji. Ocena umiejętności dyskusji. |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: Ocena dokonana przez grupę studencką po wystąpieniu. |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Brak opracowania tematu i prezentacji |
3,0 | Opanowanie umiejętności związanych z poszukiwaniem danych literaturowych, opracowaniem tych danych oraz zaprezentowaniem wystąpienia |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |