Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | IM_2A_KPF/13_U01 | Student nabywa umiejętności z zakresu samodzielnego analizowania i rozwiązywania problemów z obszaru projektowania, konstruowania i eksploatowania form wtryskowych oraz oprzyrządowania technologicznego z wykorzystaniem komputerowych programów wspomagających |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | IM_2A_U11 | Potrafi projektować wyrób z uwzględnieniem zadanych kryteriów użytkowych oraz z uwzględnieniem aspektów pozatechnicznych |
---|
IM_2A_U01 | Potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych i innych źródeł; także w języku obcym; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji i krytycznej oceny, a także wyciągnąć wnioski oraz formułować i wyczerpująco uzasadniać opinie |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji i krytycznej oceny, a także wyciągać wnioski oraz formułować i wyczerpująco uzasadniać opinie |
---|
T2A_U02 | potrafi porozumiewać się przy użyciu różnych technik w środowisku zawodowym oraz w innych środowiskach, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów |
T2A_U07 | potrafi posługiwać się technikami informacyjno-komunikacyjnymi właściwymi do realizacji zadań typowych dla działalności inżynierskiej |
T2A_U10 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - integrować wiedzę z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów oraz zastosować podejście systemowe, uwzględniające także aspekty pozatechniczne |
T2A_U14 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działali inżynierskich |
T2A_U16 | potrafi zaproponować ulepszenia (usprawnienia) istniejących rozwiązań technicznych |
T2A_U17 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację złożonych zadań inżynierskich, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów, w tym zadań nietypowych, uwzględniając ich aspekty pozatechniczne |
T2A_U18 | potrafi ocenić przydatność metod i narzędzi służących do rozwiązania zadania inżynierskiego, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów, w tym dostrzec ograniczenia tych metod i narzędzi; potrafi - stosując także koncepcyjnie nowe metody - rozwiązywać złożone zadania inżynierskie, charakterystyczne dla studiowanego kierunku studiów, w tym zadania nietypowe oraz zadania zawierające komponent badawczy |
T2A_U19 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją, uwzględniającą aspekty pozatechniczne - zaprojektować złożone urządzenie, obiekt, system lub proces, związane z zakresem studiowanego kierunku studiów, oraz zrealizować ten projekt - co najmniej w części - używając właściwych metod, technik i narzędzi, w tym przystosowując do tego celu istniejące lub opracowując nowe narzędzia |
Cel przedmiotu | C-1 | Nabycie umijętności samodzielnego realizowania zadań / rozwiązywania problemów z obszaru projektowania, konstruowania i eksploatacji form wtryskowych z wykorzystaniem oprogramowania CAD/CAM |
---|
Treści programowe | T-PD-1 | Omówienie tematyki i wyników pracy dyplomowej |
---|
Metody nauczania | M-1 | Metoda praktyczna - samodzielne realizowanie zadań wynikających z tematyki pracy |
---|
Sposób oceny | S-2 | Ocena podsumowująca: Ocena opracowania pisemnego pracy / recenzja |
---|
S-3 | Ocena podsumowująca: Egzamin dyplomowy |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Brak podstawowych umiejętnośći w obszarze problematyki podejmowanej w pracy dyplomowej |
3,0 | Student ma podstawowe umiejętności niezbędne do podejmowania zadań związanych z realizacją pracy dyplomowej przy wykorzystaniu narzędzia / metody służące realizacji tych zadań |
3,5 | Student spełnia warunki oceny pośredniej między 3 a 4. |
4,0 | Student ma ugruntowane umiejętności w obszarze podejmowanej problematyki, potrafi zaproponować potencjalne rozwiązanie oraz wykorzystać odpowiednie narzędzia do jego realizacji |
4,5 | Student spełnia warunki oceny pośredniej między 4 a 5. |
5,0 | Student ma szerokie umiejętnośći w zakresie podejmowanej problematyki, dogłębnie analizuje problem i potrafi zaproponować kilka alternatywnych rozwiązań oraz samodzielnie dobiera i wykorzystuje narzędzia / metody do ich realizacji |