Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | E_1A_O2_U01 | Potrafi zidentyfikować cechy wiedzy naukowej |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | E_1A_U11 | Analizuje wskazane rozwiązania konkretnych problemów i proponuje w tym zakresie odpowiednie rozstrzygnięcia |
---|
E_1A_U17 | Potrafi wykorzystać technologie teleinformatyczne (ICT) |
E_1A_U18 | Potrafi oceniać swoje działania ze względu na ich skutki ekonomiczno-finansowe, prawne i moralne |
E_1A_U19 | Interpretuje wybrane problemy współczesnej gospodarki w świetle dorobku i poglądów autorytetów ekonomii |
E_1A_U20 | Posiada umiejętność raportowania zamierzeń i efektów zrealizowanych działań |
E_1A_U01 | Potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę naukową do interpretacji zjawisk społeczno-gospodarczych |
E_1A_U07 | Rozwiązuje problemy makro-i mikroekonomiczne z wykorzystaniem różnorodnych narzędzi analitycznych, w tym nowoczesnych technologii informatycznych |
E_1A_U08 | Potrafi właściwie analizować przyczyny oraz przebieg procesów i zjawisk społecznych w zakresie ekonomii |
E_1A_U05 | Prawidłowo posługuje się normami oraz regułami prawno-organizacyjnymi w celu rozwiązywania konkretnego zadania z zakresu ekonomii |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | S1A_U01 | potrafi prawidłowo interpretować zjawiska społeczne (kulturowe, polityczne, prawne, ekonomiczne) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
---|
S1A_U02 | potrafi wykorzystać podstawową wiedzę teoretyczną i pozyskiwać dane do analizowania konkretnych procesów i zjawisk społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, gospodarczych) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
S1A_U03 | potrafi właściwie analizować przyczyny i przebieg konkretnych procesów i zjawisk społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, gospodarczych) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
S1A_U04 | potrafi prognozować procesy i zjawiska społeczne (kulturowe, polityczne, prawne, ekonomiczne) z wykorzystaniem standardowych metod i narzędzi w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
S1A_U05 | prawidłowo posługuje się systemami normatywnymi oraz wybranymi normami i regułami (prawnymi, zawodowymi, moralnymi) w celu rozwiązania konkretnego zadania z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
S1A_U07 | analizuje proponowane rozwiązania konkretnych problemów i proponuje, w tym zakresie odpowiednie rozstrzygnięcia |
S1A_U08 | posiada umiejętność rozumienia i analizowania zjawisk społecznych |
S1A_U09 | posiada umiejętność przygotowania typowych prac pisemnych w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także różnych źródeł |
S1A_U10 | posiada umiejętność przygotowywania wystąpień ustnych, w języku polskim i języku obcym, w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także różnych źródeł |
Cel przedmiotu | C-1 | Student potrafi umiejętnie obserwować procesy zachodzące na rynku, a także przedstawić wyniki oraz opisać nastroje występujące na rynku i w grupach społecznych. |
---|
Treści programowe | T-P-4 | Metody gromadzenia danych rynkowych: wywiad, wywiad kwestionariuszowy, ankieta, wywiad swobodny, wywiad biograficzny. Konstrukcja kwestionariusza badawczego. Zasady układania pytań i interpretacja danych. |
---|
T-P-6 | Najczęściej stosowane metody badań rynkowych. Skuteczność wybranego rodzaju badań. |
T-P-5 | Metody ilościowe i jakościowe. Budowanie programu aeania i pomiaru satysfakcji konsumenta.
Metody pomiaru lojalności klientów. |
T-P-7 | Wspólne opracowanie kwestionariusza ankiety. |
T-P-1 | Badania społeczne i rynkowe. Dostępne źródła danych (pierwotnych i wtórnych. |
Metody nauczania | M-2 | Metody aktywizujące, dyskusja dydaktyczna. |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Zaliczenie kolokwium cząstkowego. |
---|
S-2 | Ocena formująca: Zaliczenie na ocenę przygotowanego kwestionariusza ankiety. |
S-3 | Ocena podsumowująca: Zaliczenie całościowe jako wypadkowa ocen cząstkowych |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | w zakresie dostatecznym opanował podstawowy materiał programowy |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |