Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | A_2A_C-IV/2_U02 | prezentuje autorskie koncepcje oraz rozwiązania projektowe i planistyczne w atrakcyjny sposób (grafika, prezentacje) |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | A_2A_U02 | prezentuje autorskie koncepcje oraz rozwiązania projektowe i planistyczne w atrakcyjny sposób (grafika, prezentacje) |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_U02 | potrafi porozumiewać się przy użyciu różnych technik w środowisku zawodowym oraz w innych środowiskach, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów |
---|
T2A_U03 | potrafi przygotować opracowanie naukowe w języku polskim i krótkie doniesienie naukowe w języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych właściwych dla studiowanego kierunku studiów, przedstawiające wyniki własnych badań naukowych |
T2A_U04 | potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i języku obcym prezentację ustną, dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T2A_U06 | ma umiejętności językowe w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego |
T2A_U18 | potrafi ocenić przydatność metod i narzędzi służących do rozwiązania zadania inżynierskiego, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów, w tym dostrzec ograniczenia tych metod i narzędzi; potrafi - stosując także koncepcyjnie nowe metody - rozwiązywać złożone zadania inżynierskie, charakterystyczne dla studiowanego kierunku studiów, w tym zadania nietypowe oraz zadania zawierające komponent badawczy |
Cel przedmiotu | C-1 | nabycie umiejętności pracy indywidualnej i w zespole projektowym, nabycie umiejętności formułowania problemu projektowego i idei projektowej oraz przekazywania ich w formie diagramu |
---|
C-2 | Nabycie umiejętności twórczego i konsekwentnego rozwiazywania złożonych problemów programowo przestrzennych w oparciu o własne poglądy estetyczne i więdzę z zakresu zasad i przepisów projektowania. |
Treści programowe | T-P-1 | 1. wprowadzenie do tematu, prezentacja programu i celów zajęć
2. analiza, rozpoznanie i definiowanie problemu projektowego
3. aspekt formalno przestrzenny
4. aspekt programowo funkcjonalny
5. sformułowanie idei projektu w kontekście postawionego problemu (diagram)
6. przegląd nr 1 prezentacja wstępnej koncepcji w oparciu o sformułowany problem i idee
7. praca nad koncepcją programowo przestrzenną z naciskiem na zagadnienia formalno
przestrzenne, programowo funkcjonalne oraz aspekty techniczne i prawno normatywne wraz z bieżącą kontrolą zgodności koncepcji z ideą i postawionym problemem
8. praca nad koncepcją programowo przestrzenną z naciskiem na zagadnienia formalno
przestrzenne, programowo funkcjonalne oraz aspekty techniczne i prawno normatywne wraz z bieżącą kontrolą zgodności koncepcji z ideą i postawionym problemem
9. praca nad koncepcją programowo przestrzenną z naciskiem na zagadnienia formalno
przestrzenne, programowo funkcjonalne oraz aspekty techniczne i prawno normatywne wraz z bieżącą kontrolą zgodności koncepcji z ideą i postawionym problemem
10. praca nad koncepcją programowo przestrzenną z naciskiem na zagadnienia formalno
przestrzenne, programowo funkcjonalne oraz aspekty techniczne i prawno normatywne
wraz z bieżącą kontrolą zgodności koncepcji z ideą i postawionym problemem
11. przegląd nr 2 prezentacja gotowej koncepcji w oparciu o sformułowany problem i idee
12. praca nad prezentacją końcową projektu. Opracowanie rzutów, przekrojów elewacji z
uwzględnieniem zagadnień techniczno konstrukcyjnych, fizyki budowli oraz zagadnień
prawno normatywnych. Opracowanie końcowe prezentacji 3D makieta plus wizualizacje
komputerowe. Opracowanie koncepcji graficznej prezentacji (plansze)
13. praca nad prezentacją końcową projektu. Opracowanie rzutów, przekrojów elewacji z
uwzględnieniem zagadnień techniczno konstrukcyjnych, fizyki budowli oraz zagadnień
prawno normatywnych. Opracowanie końcowe prezentacji 3D makieta plus wizualizacje
komputerowe. Opracowanie koncepcji graficznej prezentacji (plansze)
14. praca nad prezentacją końcową projektu. Opracowanie rzutów, przekrojów elewacji z
uwzględnieniem zagadnień techniczno konstrukcyjnych, fizyki budowli oraz zagadnień
prawno normatywnych. Opracowanie końcowe prezentacji 3D makieta plus wizualizacje
komputerowe. Opracowanie koncepcji graficznej prezentacji (plansze)
15. prezentacja końcowa projektu – plansze, makieta, opis, wypowiedź zespołu autorskiego |
---|
Metody nauczania | M-1 | metody podające : wykład, objaśnienia lub wyjaśnienia |
---|
M-2 | metody problemowe : seminaria i dyskucje w trakcie zadań projektowych |
M-3 | metody aktywizujące / problemowe : praca na makiecie, analizy z wykorzystaniem technik CAD, indywidualne i grupowe dyskusje nad poszczególnymi fazami projektu, korekty z prowadzącym |
Sposób oceny | S-2 | Ocena podsumowująca: przegląd końcowy, prezentacja projektu, ocena merytoryczna złożonego gotowego projektu pod względem oryginalności projektu i zgodności z zasadami techniczno prawnymi projektowania. |
---|
S-1 | Ocena formująca: przeglądy podsumowujące po bloku zajęć |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | wykazanie się umiejętnością postawienia problemu, wykreowania idei i zrealizowanie idei w projekcie koncepcyjnym, prezentuje autorskie koncepcje oraz rozwiązania projektowe i planistyczne w dostateczny sposób (grafika, prezentacje) |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |