Wydział Technologii i Inżynierii Chemicznej - Technologia chemiczna (S3)
Sylabus przedmiotu Konsultacje z opiekunem/promotorem:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Technologia chemiczna | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | trzeciego stopnia |
Stopnień naukowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Konsultacje z opiekunem/promotorem | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Instytut Technologii Chemicznej Nieorganicznej i Inżynierii Środowiska | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Urszula Narkiewicz <Urszula.Narkiewicz@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 0,0 | ECTS (formy) | 0,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Zaliczenie poprzednich 7 semestrów studiów doktoranckich |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Pomoc doktorantowi w ukończeniu rozprawy doktorskiej |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
T-S-1 | Podsumowanie uzyskanych w trakcie realizacji pracy doktorskiej badań. Dyskusja na temat zawartości rozprawy. | 8 |
8 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
A-S-1 | Wyjaśnienia/objaśnienia. Dyskusja dydaktyczna. | 60 |
60 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Wyjaśnienia/objaśnienia. Dyskusja dydaktyczna. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Ocena pierwszej wersji rozprawy doktorskiej |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TICh_3A_D19_W01 Ma szczegółową wiedzę w zakresie wybranego kierunku badań umożliwiającą odniesienie uzyskanych wyników do stanu wiedzy. | TICh_3A_W07 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TICh_3A_D19_U01 Potrafi przygotować publikację podsumowującą uzyskane wyniki badań oraz rozprawę doktorską. | TICh_3A_U04 | — | — | — | — | — |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TICh_3A_D19_K01 Rozumie potrzebę przekazywania społeczeństwu wyników swojej pracy w postaci publikacji, patentów, wystąpień konferencyjnych. | TICh_3A_K02 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TICh_3A_D19_W01 Ma szczegółową wiedzę w zakresie wybranego kierunku badań umożliwiającą odniesienie uzyskanych wyników do stanu wiedzy. | 2,0 | |
3,0 | Przedstawienie zarysu rozprawy doktorskiej | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TICh_3A_D19_U01 Potrafi przygotować publikację podsumowującą uzyskane wyniki badań oraz rozprawę doktorską. | 2,0 | |
3,0 | Przedstawienie zarysu pracy doktorskiej | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TICh_3A_D19_K01 Rozumie potrzebę przekazywania społeczeństwu wyników swojej pracy w postaci publikacji, patentów, wystąpień konferencyjnych. | 2,0 | |
3,0 | Przedstawienie zarysu pracy doktorskiej | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Literatura adekwatna do tematyki badawczej, 2011