Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | Nano_1A_C16_K01 | W wyniku przeprowadzonych zajęć student posiada
nastepujące kompetencje osobiste i społeczne: kreatywność w
rozwiązywaniu problemów w zakresie technologii nanomateriałów i nanowłókien polimerowych |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Nano_1A_K02 | ma świadomość pozatechnicznych konsekwencji zastosowania nanotechnologi i nanomateriałow ze szczególnym uwzględnieniem wpływu na środowisko i organizm człowieka, rozumie wagę odpowiedzialności za podejmowane decyzje |
---|
Nano_1A_K07 | rozumie potrzebę przekazywania społeczeństwu – m.in. poprzez środki masowego przekazu informacji o najnowszych osiągnięciach nanotechnologii i związanych z nimi korzyści oraz problemów, potrafi przekazać takie informacje w sposób powszechnie zrozumiały |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_K02 | ma świadomość ważności i zrozumienie pozatechnicznych aspektów i skutków działalności inżynierskiej, w tym jej wpływu na środowisko, i związanej z tym odpowiedzialności za podejmowane decyzje |
---|
T1A_K07 | ma świadomość roli społecznej absolwenta uczelni technicznej, a zwłaszcza rozumie potrzebę formułowania i przekazywania społeczeństwu, w szczególności poprzez środki masowego przekazu, informacji i opinii dotyczących osiągnięć techniki i innych aspektów działalności inżynierskiej; podejmuje starania, aby przekazać takie informacje i opinie w sposób powszechnie zrozumiały |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_K01 | ma świadomość ważności i rozumie pozatechniczne aspekty i skutki działalności inżynierskiej, w tym jej wpływu na środowisko, i związanej z tym odpowiedzialności za podejmowane decyzje |
---|
Cel przedmiotu | C-1 | zapoznanie studenta z technologiami nanomateriałów i nanowłókien polimerowych |
---|
Treści programowe | T-W-1 | Właściwości nanofazy. Nanorurki węglowe – właściwości, wytwarzanie i zastosowanie |
---|
T-W-2 | Nanoglinki (nano-montmorylonit) – struktura, proces interkalacji. |
T-W-3 | Metody funkcjonalizacji nanocząstek. Dwutlenek tytanu – efekt fotokatalizy. Nanosrebro – właściwości bakteriobójcze. Nanokrzemionki. |
T-W-4 | Metody homogenizacji, stosowane w technologii wytwarzania nanokompozytów polimerowych. Metody wytwarzania nanokompozytów polimerowych. |
T-W-5 | Badania nanokompozytów polimerowych – narzędzia, metody. |
T-W-6 | Właściwości nanokompozytów (mechaniczne, termiczne, barierowe, odporność na zapłon, bakteriobójcze, samoczyszczące) i ich zastosowanie. |
T-W-7 | Nanowłókna polimerowe. Metody wytwarzania nanowłókien – technologia elektroprzędzenia. |
Metody nauczania | M-1 | prezentacja multimedialna z użyciem komputera |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Ocena wiedzy studenta co do podstawowych technologii nanomateriałów i nanowłókien polimerowych |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: Okreslenie podstawowych informacji i poziomu wiedzy studenta w zakresie technologii nanomateriałów i nanowłókien polimerowych |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | W wyniku przeprowadzonych zajęć student posiada
następujace kompetencje osobiste i społeczne: kreatywność w
rozwiazywaniu problemów dotyczących technologii nanomateriałów i nanowłókien polimerowych |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |