Wydział Technologii i Inżynierii Chemicznej - Inżynieria chemiczna (S3)
Sylabus przedmiotu Konsultacje z opiekunem/promotorem:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Inżynieria chemiczna | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | trzeciego stopnia |
Stopnień naukowy absolwenta | doktor | ||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Konsultacje z opiekunem/promotorem | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Instytut Technologii Chemicznej Nieorganicznej i Inżynierii Środowiska | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Urszula Narkiewicz <Urszula.Narkiewicz@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 0,0 | ECTS (formy) | 0,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Uzyskanie zaliczeń na I roku studiów doktoranckich |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Omówienie stosowanych technik badawczych |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
T-S-1 | Omówienie stosowanych technik badawczych. Omóweinie pierwszych wyników eksperymentalnych. Ewentualna modyfikacja zakresu pracy. | 8 |
8 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
A-S-1 | uczestnictwo w zajęciach dyskusja z promotorem praca własna - przygotowanie do dyskucji z promotorem | 30 |
30 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | wyjaśnienia dyskusja dydaktyczna |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: ocena osiągnięć w realizacji pracy doktorskiej w trakcie tego semestru |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TICh_3A_D08_W01 Ma zaawansowaną wiedzę w zakresie technik badawczych niezbędnych do realizacji pracy doktorskiej | TICh_3A_W08 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-1 |
TICh_3A_D08_W06 Ma podbudowaną teoretycznie wiedzę w zakresie zagadnień technologii i inżynierii chemicznej charakterystycznych dla wybranego kierunku badań | TICh_3A_W06 | — | — | — | — | — |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TICh_3A_D08_U01 Potrafi dokonać wyboru technik laboratoryjnych niezbędnych do realizacji badań w pracy doktorskiej. Potrafi zaprojektować i wykonać w skali laboratoryjnej stanowisko badawcze do realizacji pracy doktorskiej | TICh_3A_U16, TICh_3A_U14 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-1 |
TICh_3A_D08_U13 Potrafi opracować nowe rozwiązania aparaturowe przydatne do prowadzonych badań | TICh_3A_U13 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-1 |
TICh_3A_D08_U15 POtrafi przedstawić koncepcję metody badawczej i zrealizować ją w skali laboratoryjnej | TICh_3A_U15 | — | — | — | — | — |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TICh_3A_D08_K01 Przy realizacji zadań badawczych potrafi myśleć i działać w sposób innowacyjny i kreatywny | TICh_3A_K01 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-1 |
TICh_3A_D08_K03 Ma kompetencje niezbędne do oceny roli badacza w środowisku naukowym | TICh_3A_K03 | — | — | — | — | — |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TICh_3A_D08_W01 Ma zaawansowaną wiedzę w zakresie technik badawczych niezbędnych do realizacji pracy doktorskiej | 2,0 | |
3,0 | Ma wiedzę niezbędną do wyboru odpowiednich technik badawczyc oraz do zaprojektowania i wykonania stanowiska badawczego. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TICh_3A_D08_U01 Potrafi dokonać wyboru technik laboratoryjnych niezbędnych do realizacji badań w pracy doktorskiej. Potrafi zaprojektować i wykonać w skali laboratoryjnej stanowisko badawcze do realizacji pracy doktorskiej | 2,0 | |
3,0 | Potrafi dokonac wyboru technik badawczych niezbędnych do realizacji pracy doktorskiej. Potrafi zaprojektować i wykonać stanowisko badawcze. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 | ||
TICh_3A_D08_U13 Potrafi opracować nowe rozwiązania aparaturowe przydatne do prowadzonych badań | 2,0 | |
3,0 | potrafi zaplanować i zmontować aparaturę badawczą niezbędną do prowadzenie badań | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TICh_3A_D08_K01 Przy realizacji zadań badawczych potrafi myśleć i działać w sposób innowacyjny i kreatywny | 2,0 | |
3,0 | Zaprojektowanie i wykonanie stanowiska badawczego, lub adaptacja stanowiska badawczego do swoich potrzeb | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- literatura w zakresie tematu pracy, 2011