Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TR_1A_D1-09_U01 | Student potrafi pozyskiwać informację z literatury, dokonać oceny działalności eksploatacyjnej portów morskich i centrów logistycznych. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TR_1A_U16 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego, charakterystycznego dla transportu, oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
---|
TR_1A_U13 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu z transportem - istniejące rozwiązania techniczne: urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
TR_1A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie transportu; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji, a także wyciągać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji, a także wyciągać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie |
---|
T1A_U13 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
T1A_U15 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
---|
InzA_U07 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
Cel przedmiotu | C-2 | Przekazanie umiejętności z zakresu oceny działalności eksploatacyjnej portów morskich i centrów logistycznych. |
---|
Treści programowe | T-W-6 | Strategie rozwoju centrów logistycznych. Zasady zapewnienia bezpieczeństwa eksploatacji centrów logistycznych. |
---|
T-W-7 | Aspekty ekonomiczne eksploatacji portów i centrów logistycznych. |
T-W-5 | Organizacja eksploatacji centrów logistycznych jako elementów kluczowych w dystrybucji towarów. |
T-W-4 | Klasyfikacja centrów logistycznych. Rola centrów logistycznych w rozwoju globalnej sieci dostaw towarowych. |
T-W-2 | Charakterystyka usług świadczonych w portach morskich. Organizacja obsługi ładunków w portach morskich. |
T-W-1 | Klasyfikacja portów. Infrastruktura i suprastruktura portów morskich i śródlądowych. Funkcje i parametry eksploatacyjne portów morskich. |
T-W-3 | Strategie rozwoju portów jako węzłów kluczowych transeuropejskich sieci transportowych. Zasady zapewnienia bezpieczeństwa eksploatacji portów. |
Metody nauczania | M-2 | Metody problemowe / wykład problemowy |
---|
M-3 | Metody aktywizujące / dyskusja dydaktyczna (burza mózgów) |
M-1 | Metody podające / wykład informacyjny z wykorzystaniem technik multimedialnych, objaśnienie, wyjaśnienie |
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Zaliczenie w postaci testu wielokrotnego wyboru podsumowujący efekty kształcenia zdobyte podczas wykładów. |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student nie potrafi w najprostszy sposób zaprezentować umiejętności w wymaganym przez efekt kształcenia zakresie. |
3,0 | Student prezentuje elementarne umiejętności w wymaganym przez efekt kształcenia zakresie. |
3,5 | Student prezentuje podstawowe umiejętności w wymaganym przez efekt kształcenia zakresie. |
4,0 | Student prezentuje pełnię umiejętności w wymaganym zakresie efektu kształcenia. |
4,5 | Student prezentuje pełnię umiejętności i wykorzystuje je do rozwiązywania problemu w wymaganym zakresie efektu kształcenia. |
5,0 | Student prezentuje pełnię umiejętności i wykorzystuje je do rozwiązywania problemu w wymaganym zakresie efektu kształcenia, a także proponuje modyfikacje rozwiązań. |