Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | J_1A_B09_U01 | Potrafi utworzyć program do rozwiązania zadania inżynierskiego |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | J_1A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł także w jezyku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji a także wyciagać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie |
---|
J_1A_U02 | potrafi porozumiewać się przy użyciu różnych technik w środowisku zawodowym i innych środowiskach |
J_1A_U07 | potrafi posługiwać się technikami informacyjno-komunikacyjnymi właściwymi dla realizacji zadań typowych dla działalności inżynierskiej |
J_1A_U08 | potrafi przeprowadzać pomiary, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski w tym wzakresie obsługiwania jednostek pływających |
J_1A_U09 | potrafi planować i przeprowadzać symulacje komputerowe dotyczące ruchu jednostek pływających na akwenach płytkich i ograniczonych |
J_1A_U11 | porafi wykorzystywać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
J_1A_U18 | potrafi ocenić przydatność nietypowych metod i narzędzi służących do nrozwiązywania prostego zadania inżynierskiego o cechach praktycznych, charakterystycznych dla studiowanego kierunku oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
J_1A_U19 | potrafi zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować oraz zrealizować proste urządzenie, obiekty, system lub proces, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji, a także wyciągać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie |
---|
T1A_U02 | potrafi porozumiewać się przy użyciu różnych technik w środowisku zawodowym oraz w innych środowiskach |
T1A_U07 | potrafi posługiwać się technikami informacyjno-komunikacyjnymi właściwymi do realizacji zadań typowych dla działalności inżynierskiej |
T1A_U08 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
T1A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
T1A_U15 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
T1A_U16 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować oraz zrealizować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U01 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
InzA_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
InzA_U07 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-1 | umiejętność rozwiązania prostego problemu obliczeniowego poprzez stworzenie algorytmu i implementacji w postaci programu |
---|
Treści programowe | T-L-2 | Wprowadzenie do języka C++. Rodzaje i definiowanie zmiennych. Struktura programu w C++. Tworzenie prostego programu obliczeniowego w C++. |
---|
T-L-3 | Programowanie obiektowe |
T-L-1 | Algorytmika. Podstawowe elementy tworzenia algorytmów. Formy zapisu algorytmów. |
T-L-4 | Wprowadzenie do C++ Builder. Tworzenie prostego programu w C++ Builder. |
Metody nauczania | M-1 | Ćwiczenia laboratoryjne - rozwiązywanie zadań z użyciem programów w C++ |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: zaliczenie z użyciem komputera |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | nie potrafi utworzyć algorytmu programu do rozwiązania prostego zadania inzynierskiego |
3,0 | potrafi utworzyć algorytm programu do rozwiązania prostego zadania inzynierskiego i napisać prosty program komputerowy, popełnia niewielkie błędy podczas realizacji zadania |
3,5 | umiejętności na pozimie 3,0 a 4,0 |
4,0 | potrafi utworzyć algorytm programu do rozwiązania zadania inzynierskiego i napisać zawasowany program komputerowy, popełnia niewielkie błędy podczas tych czynności |
4,5 | umiejętności na pozimie4,0 a 5,0 |
5,0 | potrafi utworzyć algorytm programu do rozwiązania zadania inzynierskiego i napisać zawasowany program komputerowy |