Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | OZE_1A_D01_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych i innych źródeł (również w języku obcym) oraz informacje te integrować, interpretować i krytycznie oceniać, a także wyciągać z nich wnioski, ma umiejętność dalszego zawodowego samokształcenia się; posługuje się językiem obcym w stopniu wystarczającym do czytania ze zrozumieniem prostych tekstów ; |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | OZE_1A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych i innych źródeł (również w języku obcym) oraz informacje te integrować, interpretować i krytycznie oceniać, a także wyciągać z nich wnioski, ma umiejętność dalszego zawodowego samokształcenia się; |
---|
OZE_1A_U04 | posługuje się językiem obcym w stopniu wystarczającym do porozumiewania się oraz czytania ze zrozumieniem prostych tekstów zawodowych zgodnie z poziomem B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego; |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | R1A_U01 | posiada umiejętność wyszukiwania, zrozumienia, analizy i wykorzystywania potrzebnych informacji pochodzących z różnych źródeł i w różnych formach właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
---|
R1A_U08 | posiada umiejętność przygotowania typowych prac pisemnych w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także różnych źródeł |
R1A_U09 | posiada umiejętność przygotowania wystąpień ustnych w języku polskim i języku obcym, dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także różnych źródeł |
R1A_U10 | ma umiejętności językowe w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego |
Cel przedmiotu | C-1 | Zapoznanie studenta z z budowa i struktura standardowej pracy inżynierskiej. |
---|
C-3 | Zapoznanie z metodami opracowania uzyskanych wyników badan i ich interpretacja, redagowaniem pracy dyplomowej oraz sposobami prezentacji. |
C-2 | Zapoznanie z właściwym cytowaniem fachowej literatury przedmiotu, metodami stosowanymi w pracach eksperymentalnych. |
Treści programowe | T-L-2 | Dobór literatury wykorzystywanej przy opracowywaniu pracy inzynierskiej, zasady cytowania i zapisu zródłowego. |
---|
T-L-2 | Prezentacja wstepnych wyników badan |
T-L-1 | Ogólne zasady pisania prac inzynierskich, charakterystyka materiału badawczego, metody badan. |
T-L-1 | Opracowanie wyników badan (tworzenie tabel i rysunków), interpretacja wyników badan. |
Metody nauczania | M-1 | Metody podające - pogadanka, opis, wyjaśnienie |
---|
M-2 | Metody problemowe - dyskusja dydaktyczna |
M-3 | Medody programowe z uzyciem komputera |
M-4 | Metody praktyczne - pokaz |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Praca kontrolna w formie prezentacji multimedialnej |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: Sprawdzenie wykonania pracy inżynierskiej |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Z pomocą promotora potrafi pozyskiwać informacje, interpretować je oraz wyciagać z nich wnioski |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |