Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | OS_1A_C13_U01 | Wykorzystuje umiejętność zaprojektowania prostego obiektu oraz znajomość podstawowych prac pielęgnacyjnych i potrafi je ocenić |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | OS_1A_U05 | Wykonuje samodzielnie lub w zespole pod kierunkiem opiekuna proste zadania badawcze związane z obserwacjami środowiskowymi. Prawidłowo interpretuje rezultaty i wyciąga wnioski, potrafi przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne. Potrafi zaprojektować oraz zrealizować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi. |
---|
OS_1A_U09 | Posiada znajomość wad i zalet podejmowanych działań mających na celu rozwiązywanie zaistniałych problemów zawodowych. Potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich, potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić — zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi. |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | R1A_U04 | wykonuje pod kierunkiem opiekuna naukowego proste zadanie badawcze lub projektowe dotyczące szeroko rozumianego rolnictwa, prawidłowo interpretuje rezultaty i wyciąga wnioski |
---|
R1A_U07 | posiada znajomość wad i zalet podejmowanych działań mających na celu rozwiązywanie zaistniałych problemów zawodowych - dla nabrania doświadczenia i doskonalenia kompetencji inżynierskich |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U03 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
---|
InzA_U04 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-2 | Przekazanie wiedzy na temat kategorii zieleni oraz jej znaczenia w mieście i doboru roślin w zależności od miejsca stosowania |
---|
C-1 | Przekazanie wiedzy na temat systemów zieleni |
C-4 | Przekazanie wiedzy o podstawowych pracach pielęgnacyjnych na drzewach i krzewach i ich znaczeniu dla rozwoju tych roślin |
C-3 | Przekazanie wiedzy na temat projektu i urządzania terenów zieleni |
Treści programowe | T-W-6 | Sadzenie drzew i krzewów oraz ich pielęgnacja po posadzeniu |
---|
T-W-1 | Przegląd i rola systemów zieleni oraz podstawowych gatunków drzew i krzewów |
T-W-3 | Przegląd czynników i elementów kompozycji |
T-W-4 | Przegląd poszczególnych części projektu |
T-W-5 | Urządzanie podstawowych terenów zieleni |
T-W-2 | Przegląd podstawowych kategorii zieleni w miastach z podaniem najważniejszych gatunków i odmian drzew i krzewów |
T-A-1 | Wykonanie projektu z zastosowaniem podstawowych gatunków roślin |
Metody nauczania | M-2 | zajęcia audytoryjne zwiazane z wykonaniem projektu |
---|
M-1 | wykłady multimedialne - informacyjne |
Sposób oceny | S-2 | Ocena podsumowująca: kolokwium zaliczeniowe |
---|
S-1 | Ocena formująca: sprawdzian |
S-3 | Ocena podsumowująca: zaliczenie projektu |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | student nie przyswoił żadnych informacji podanych na zajęciach |
3,0 | w stopniu dostatecznym analizuje zarys podstawowych wiadomości |
3,5 | analizuje przekazaną wiedzę związaną z przedmiotem w stopniu wystarczającym do podejmowania decyzji |
4,0 | wykorzystuje i analizuje znajomość przekazanych zagadnień w stopniu rozszerzonym |
4,5 | wykorzystuje znajomość zagadnień w stopniu rozszerzonym podając umiejętnie przykłady |
5,0 | potrafi bardzo dobrze wykorzystać przekazaną wiedzę dyskutując i podając szereg przykładów nie tylko z literatury |