Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | GP2_2A_C09_U01 | Umiejętność wykładni aktów przestrzennych |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | GP2_2A_U05 | Umie przygotować decyzje administracyjne wynikające z procedur planowania przestrzennego, umie posługiwać się terminologią prawniczą i administracyjną w odniesieniu do planowania przestrzennego. |
---|
GP2_2A_U01 | Posługuje się językiem obcym w mowie i piśmie, umie przygotować dobrze udokumentowane opracowanie problemów lub wystąpienie ustne związane z gospodarką przestrzenną. |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | R2A_U01 | posiada umiejętność wyszukiwania, zrozumienia, analizy i twórczego wykorzystywania potrzebnych informacji pochodzących z różnych źródeł i w różnych formach właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
---|
R2A_U02 | posiada umiejętność precyzyjnego porozumiewania się z różnymi podmiotami w formie werbalnej, pisemnej i graficznej |
R2A_U04 | samodzielnie planuje, przeprowadza, analizuje i ocenia poprawność wykonanego zadania z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
R2A_U08 | posiada pogłębioną umiejętność przygotowania różnych prac pisemnych w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów lub w obszarze leżącym na pograniczu różnych dyscyplin naukowych |
R2A_U09 | posiada pogłębioną umiejętność przygotowania wystąpień ustnych w języku polskim i języku obcym, w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów lub w obszarze leżącym na pograniczu różnych dyscyplin naukowych |
R2A_U10 | ma umiejętności językowe w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego |
T2A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji i krytycznej oceny, a także wyciągać wnioski oraz formułować i wyczerpująco uzasadniać opinie |
T2A_U03 | potrafi przygotować opracowanie naukowe w języku polskim i krótkie doniesienie naukowe w języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych właściwych dla studiowanego kierunku studiów, przedstawiające wyniki własnych badań naukowych |
T2A_U04 | potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i języku obcym prezentację ustną, dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T2A_U06 | ma umiejętności językowe w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego |
T2A_U07 | potrafi posługiwać się technikami informacyjno-komunikacyjnymi właściwymi do realizacji zadań typowych dla działalności inżynierskiej |
Cel przedmiotu | C-4 | zrozumienie przez studentów podstawowych zasad technik legislacyjnych w planowaniu |
---|
C-2 | poznanie i zrozumienie pojęć z zakresu technik legislacyjnych w planowaniu |
C-1 | poznanie i zrozumienie podstawowych wiadomości z zakresu technik legislacyjnych w planowaniu |
C-3 | opanowanie umiejętności oceny dokumentów planistycznych przybliżenie sposobów korzystania z nich |
Treści programowe | T-W-7 | Skutki błędnej wykładni |
---|
T-W-5 | Wykładnia decyzji lokalizacyjnych |
T-W-2 | Redagowanie aktu polityki przestrzennej |
T-W-4 | Wykładnia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego |
T-W-3 | Wykładnia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego |
T-W-1 | Rodzaje aktów polityki przestrzennej |
T-W-6 | Najważniejsze błędy dokonywane przy wykładni |
Metody nauczania | M-4 | prezentacje studentów |
---|
M-1 | wykład z prezentacją multimedialną |
M-2 | dyskusja |
M-3 | analiza studiów przypadków |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: ocena współdziałania w pracy i grupie podczas tworzenia studiów przypadków |
---|
S-2 | Ocena formująca: ocena umiejętności rozumienia i oceny zjawisk przestrzennych |
S-4 | Ocena formująca: ocena zaliczeniowa (zaliczenie pisemne obejmujące pytania testowe, zadania do rozwiązania oraz pytania) |
S-3 | Ocena formująca: ocena umiejętności i rozumienia zjawisk z zakresu polityki przestrzennej |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | brak umiejętności |
3,0 | podstawowy zakres umiejętnosci |
3,5 | dostateczny zakres umiejętności |
4,0 | dobry zakres umiejetnosci |
4,5 | bardzo dobry zakres umiejętności |
5,0 | wyróżniający zakres umiejętności |