Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | AK_2A_A03.1_U02 | posiada umiejętność rozumienia tekstów i użycia podstawowego
słownictwa specjalistycznego ze swojej dziedziny |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | AK_2A_U02 | posiada umiejętność wyszukiwania, formułowania, zrozumienia, analizy i wykorzystania potrzebnych informacji pochodzących z różnych źródeł w celu sporządzenia opracowania projektowego i badawczego z zakresu architektury krajobrazu |
---|
AK_2A_U10 | zna język obcy na poziomie biegłości B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego oraz umie posługiwać się językiem specjalistycznym z zakresu architektury krajobrazu |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | A2_U19 | ma umiejętności językowe w zakresie dziedzin sztuki i dyscyplin artystycznych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego |
---|
R2A_U01 | posiada umiejętność wyszukiwania, zrozumienia, analizy i twórczego wykorzystywania potrzebnych informacji pochodzących z różnych źródeł i w różnych formach właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
R2A_U03 | rozumie i stosuje odpowiednie technologie informatyczne w zakresie pozyskiwania i przetwarzania informacji z zakresu produkcji rolniczej i leśnej |
R2A_U10 | ma umiejętności językowe w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego |
T2A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji i krytycznej oceny, a także wyciągać wnioski oraz formułować i wyczerpująco uzasadniać opinie |
T2A_U02 | potrafi porozumiewać się przy użyciu różnych technik w środowisku zawodowym oraz w innych środowiskach, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów |
T2A_U06 | ma umiejętności językowe w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego |
T2A_U10 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - integrować wiedzę z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów oraz zastosować podejście systemowe, uwzględniające także aspekty pozatechniczne |
T2A_U11 | potrafi formułować i testować hipotezy związane z problemami inżynierskimi i prostymi problemami badawczymi |
T2A_U14 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działali inżynierskich |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA2_U03 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
---|
InzA2_U04 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
Cel przedmiotu | C-2 | Umiejętność samodzielnej pracy studenta z tekstami związanymi z kierunkiem kształcenia. |
---|
Treści programowe | T-LK-1 | Wprowadzenie. Znaczenie Architektury Krajobrazu w codziennym życiu. |
---|
T-LK-2 | Drenaż i gospodarka wodna. |
T-LK-3 | Inteligentne korzystanie z wody. |
T-LK-4 | Rośliny uprawne i zioła żyjące w zgodzie. |
T-LK-5 | Drzewa, trawniki I żywopłoty. |
T-LK-6 | Pionowe ogrody i cmentarze. |
T-LK-7 | Ogrody kwiatowe i wodne. |
T-LK-8 | Zagadnienia z hodowli zwierząt: układ trawienny i wymagania żywieniowe.Ścieżki i dróżki. |
T-LK-9 | Projektowanie sadzawek i innych zbiorników wodnych. |
T-LK-10 | Wystawa kwiatowa. |
T-LK-11 | Słynni projektanci i ich ogrody. |
Metody nauczania | M-1 | zajęcia praktyczne |
---|
M-5 | praca z tekstem |
Sposób oceny | S-2 | Ocena podsumowująca: egzamin pisemny (P) |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student rozumie co najmniej 60 % czytanych tekstów specjalistycznych. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |