Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | AK_1A_C28_U01 | potrafi zebrać podstawowe informacje z różnych źródeł niezbędne do wykonania pracy dyplomowej, a następnie napisać i przedstawić w formie prezentacji multimedialnej pracę dyplomową |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | AK_1A_U08 | pozyskuje podstawowe informacje właściwe do zadania projektowego z różnych źródeł |
---|
AK_1A_U21 | posiada umiejętność przygotowania typowych prac pisemnych oraz wystąpień ustnych w języku polskim i języku obcym,
z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także różnych źródeł. Posiada umiejętności językowe zgodne
z wymaganiami określonymi dla poziomu B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | R1A_U01 | posiada umiejętność wyszukiwania, zrozumienia, analizy i wykorzystywania potrzebnych informacji pochodzących z różnych źródeł i w różnych formach właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
---|
R1A_U03 | stosuje podstawowe technologie informatyczne w zakresie pozyskiwania i przetwarzania informacji z zakresu produkcji rolniczej i leśnej |
R1A_U08 | posiada umiejętność przygotowania typowych prac pisemnych w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także różnych źródeł |
R1A_U09 | posiada umiejętność przygotowania wystąpień ustnych w języku polskim i języku obcym, dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także różnych źródeł |
R1A_U10 | ma umiejętności językowe w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego |
T1A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji, a także wyciągać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie |
T1A_U03 | potrafi przygotować w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dobrze udokumentowane opracowanie problemów z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T1A_U04 | potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i języku obcym prezentację ustną, dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T1A_U06 | ma umiejętności językowe w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego |
T1A_U08 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
T1A_U12 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
---|
InzA_U04 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
Cel przedmiotu | C-2 | Zapoznanie studenta z metodami pracy przy opracowywaniu projektu dyplomowego inżynierskiego na kierunku architektura krajobrazu oraz z metodami redagowania pracy dyplomowej i sposobami jej prezentacji |
---|
Treści programowe | T-S-1 | Ogólne zasady pisania prac inżynierskich, metody badań |
---|
T-S-2 | Dobór literatury i materiałów źródłowych wykorzystywanych przy opracowaniu pracy inżynierskiej. Zasady cytowania i zapisu źródłowego |
T-S-2 | Zasady przygotowania prezentacji pracy inżynierskiej na kierunku architektura krajobrazu |
Metody nauczania | M-2 | metody problemowe - dyskusja dydaktyczna |
---|
M-3 | metody praktyczne - pokaz multimedialny |
M-1 | metody podające - pogadanka, opis, wyjaśnienie |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: ocena prezentacji materiałów zebranych do opracowania pracy inżynierskiej |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: ocena przygotowania prezentacji multimedialnej pracy inżynierskiej |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student potrafi zebrać podstawowe informacje z różnych źródeł niezbędne do wykonania pracy dyplomowej, a następnie napisać pod kierunkiem promotora i przedstawić w formie prezentacji multimedialnej pracę dyplomową |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |