Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | IC_1A_O2/02/02_W01 | Zna trendy i metody wykorzystywane w projektowaniu grafiki użytkowej. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | IC_1A_W10 | Zna metody wykorzystywane podczas projektowania, testowania, wdrażania i integrowania produktów i usług opartych na technologiach informatycznych |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_W02 | ma podstawową wiedzę w zakresie kierunków studiów powiązanych ze studiowanym kierunkiem studiów |
---|
T1A_W04 | ma szczegółową wiedzę związaną z wybranymi zagadnieniami z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T1A_W06 | ma podstawową wiedzę o cyklu życia urządzeń, obiektów i systemów technicznych |
T1A_W07 | zna podstawowe metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane przy rozwiązywaniu prostych zadań inżynierskich z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T1A_W09 | ma podstawową wiedzę dotyczącą zarządzania, w tym zarządzania jakością, i prowadzenia działalności gospodarczej |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_W01 | ma podstawową wiedzę o cyklu życia urządzeń, obiektów i systemów technicznych |
---|
InzA_W02 | zna podstawowe metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane przy rozwiązywaniu prostych zadań inżynierskich z zakresu studiowanego kierunku studiów |
InzA_W04 | ma podstawową wiedzę dotyczącą zarządzania, w tym zarządzania jakością, i prowadzenia działalności gospodarczej |
InzA_W05 | zna typowe technologie inżynierskie w zakresie studiowanego kierunku studiów |
Cel przedmiotu | C-1 | Zdobycie wiedzy z zakresu komunikacji wizualnej i zasad estetyki w projektowaniu grafiki użytkowej oraz zdobycie umiejętności posługiwania się narzędziami przeznaczonymi do projektowania grafiki rastrowej i wektorowej, zdobycie umiejętności projektowania różnych formy grafiki przeznaczonej do internetu, druku, urządzenia mobilne i iinterfejsy graficzne aplikacji |
---|
Treści programowe | T-L-2 | Projektowanie i skład projektów przeznaczonych do druku (elementy komunikacji wizualnej) |
---|
T-L-3 | Projektowanie grafiki na rzecz interfejsów aplikacji (planowanie funkcjonalności aplikacji, analiza ergonomii) |
T-L-1 | Projektowanie graficzne na rzecz stron wwww i urządzeń mobilnych (grafika, nawigacja, optymalizacja). Trendy graficzne na stronach internetowych. |
T-P-2 | Opracowanie księgi znaku |
T-P-1 | Opracowanie identyfikacji wizualnej dla wybranej firmy. |
Metody nauczania | M-1 | Ćwiczenia przedmiotowe |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Projekt zaliczeniowy |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student zna elementy komunikacji wizualnej oraz zna metodykę projektowania interfejsów graficznych aplikacji. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |