Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TI_1A_C22_U01 | Student potrafi napisac i uruchomic program dla urządzenia mobilnego w systemie Windows. Orientuje sie w strukturze i komponentach projektu. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TI_1A_U06 | Potrafi tworzyć aplikacje dla urządzeń mobilnych oraz programy realizujące usługi sieciowe. |
---|
TI_1A_U07 | Potrafi zastosować w praktyce wiedzę z zakresu inżynierii oprogramowania oraz dobre praktyki programistyczne stosując wybrane narzędzia i środowiska deweloperskie. |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U06 | ma umiejętności językowe w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego |
---|
T1A_U08 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
T1A_U14 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
T1A_U15 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
T1A_U16 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować oraz zrealizować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U07 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
---|
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-1 | Student potrafi zainstalować środowisko deweloperskie wraz z niezbędnymi dodatkami i przeprowadzić jego konfigurację. |
---|
C-2 | Student potrafi utworzyć i uruchomić projekt dla aplikacji Windows Phone. |
C-3 | Student potrafi przetestować aplikację, sprawdzić jej poprawność działania i w razie potrzeby dokonać korekt. |
Treści programowe | T-L-1 | Wprowadzenie do MS Visual Studio wraz z Windows Phone - Software Development Kit. |
---|
T-L-2 | Tworzenie projektu. Proste aplikacje: kompilacja, korekta błędów i uruchamianie emulatora. |
T-L-3 | Sprawdzian z wykładów. Zagadnienia programistyczne: przechowywanie (typy) danych. |
T-L-4 | Aplikacje wykorzystujące pętle i instrukcje wyboru. |
T-L-5 | Sprawdzian. komponenty graficznego interfejsu użytkownika. |
T-L-6 | Wykorzystanie metod. Tworzenie klas. |
T-L-7 | Zagadnienia programistyczne: bazy danych, wielowątkowość. |
T-L-8 | Sprawdzian końcowy i zaliczenie. |
Metody nauczania | M-2 | Cwiczenia laboratoryjne z wykorzystaniem środowiska programistycznego z emulatorem urządzenia mobilnego. |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena wystawiana na podstawie zaliczeń ćwiczeń laboratoryjnych. |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student potrafi napisac i uruchomic prosty program na urzadzenie mobilne. Orientuje sie w strukturze i komponentach projektu. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |