Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | EL_1A_C07_U01 | Potafi połączyć, zbudować, uruchomić i przetestować prostą instalacje elektryczną oraz dobrać jej elementy składowe korzystając z kart katalogowych oraz wykonać poprawnie wszystkie ćwiczenia laboratoryjne |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | EL_1A_U15 | Potrafi korzystać z kart katalogowych i not aplikacyjnych w celu dobrania odpowiednich komponentów projektowanego układu lub systemu elektrycznego |
---|
EL_1A_U17 | Potrafi połączyć, zbudować, uruchomić oraz przetestować zaprojektowany układ, przekształtnik lub prostą instalację elektryczną, w tym instalację inteligentną |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji, a także wyciągać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie |
---|
T1A_U16 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować oraz zrealizować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
---|
Cel przedmiotu | C-3 | Umiejętność doboru urządzeń i aparatów stosowanych w instalacjach elektrycznych |
---|
C-2 | Poznanie zasad działania i funkcjonowania urządzeń i aparatów stosowanych w instalacjach elektrycznych |
C-4 | Umiejętność łączenia, sterowania i badania oraz uruchamiania instalacji elektrycznych |
Treści programowe | T-L-2 | Badanie wyłączników różnicowoprądowych |
---|
T-L-6 | Zasilanie instalacji elektryczne w jednorodzinnych budynkach mieszkalnych |
T-L-1 | Wprowadzenie do laboratorium oraz zapoznanie z BHP |
T-L-3 | Badanie wyłączników nadprądowych instalacyjnych |
T-L-10 | Badanie przekaźników termobimetalowych |
T-L-11 | Badanie styczników elektromagnetycznych |
T-L-5 | Sterowanie odbiorników elektrycznych. Oświetlenie elektryczne |
T-L-8 | Badanie wyłączników silnikowych |
T-L-15 | Samoczynne załączanie i testowanie wyłączników modułowych |
T-L-16 | Analizator sieci |
T-L-17 | Instalacja w systemie SmartWire |
T-L-4 | Instalacje i obwody elektryczne w pomieszczeniach mieszkalnych |
T-L-12 | Przekaźniki programowalne w układach stycznikowych |
T-L-13 | Przekaźniki programowalne w obwodach sterowania oświetleniem |
T-L-7 | Układ do automatycznego testowania wyłączników różnicowoprądowych |
T-L-18 | Łączenie rozdzielnic niskiego napięcia |
T-L-9 | Programowanie w systemie X-Comfort |
T-L-14 | Wyłącznik mocy - badanie, konfiguracja |
T-L-20 | Zaliczenie ćwiczeń |
T-L-19 | Ochrona od porażeń, przetężeniowa i przed skutkami przepięć w instalacjach elektrycznych |
Metody nauczania | M-4 | Pokaz |
---|
M-5 | Metoda tekstu przewodniego |
M-6 | Symulacja |
M-3 | Ćwiczenia laboratoryjne |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena wystawiana na podstawie pisemnych prac po zakończeniu danej serii ćwiczeń przedmiotowych |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student potafi połączyć, zbudować, uruchomić i przetestować prostą instalacje elektryczną oraz dobrać jej elementy składowe korzystając z kart katalogowych oraz wykonać poprawnie wszystkie ćwiczenia laboratoryjne |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |