Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | EL_2A_A01-02_U02 | Student rozumie większość czytanych tekstów i używa podstawowego słownictwa specjalistycznego ze swojej dziedziny |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | EL_2A_U06 | Ma umiejętności językowe w zakresie studiowanej dyscypliny zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego |
---|
EL_2A_U04 | Potrafi przygotować i przedstawić prezentację na temat realizacji zadania projektowego lub badawczego oraz poprowadzić dyskusję dotyczącą przedstawionej prezentacji (w języku polskim i języku obcym) |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_U02 | potrafi porozumiewać się przy użyciu różnych technik w środowisku zawodowym oraz w innych środowiskach, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów |
---|
T2A_U04 | potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i języku obcym prezentację ustną, dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T2A_U06 | ma umiejętności językowe w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego |
T2A_U07 | potrafi posługiwać się technikami informacyjno-komunikacyjnymi właściwymi do realizacji zadań typowych dla działalności inżynierskiej |
Cel przedmiotu | C-2 | Umiejętność samodzielnej pracy studenta z tekstami związanymi z kierunkiem kształcenia. |
---|
Treści programowe | T-LK-7 | Energia odnawialna |
---|
T-LK-4 | Pole elektryczne i magnetyczne |
T-LK-2 | Obwód prądu stałego. Źródła prądu i napięcia |
T-LK-5 | Elektryczne przyrządy pomiarowe |
T-LK-8 | Budowa i zasady działania kserokopiarki |
T-LK-6 | Transformatory i generatory prądu |
T-LK-3 | Opór elektryczny |
T-LK-9 | Formy magazynowania energii elektrycznej |
T-LK-1 | Słownictwo i teksty specjalistyczne z zakresu:
Jednostki i wielkości fizyczne. Ładunek elektryczny |
Metody nauczania | M-1 | zajęcia praktyczne |
---|
M-5 | praca z tekstem |
Sposób oceny | S-2 | Ocena podsumowująca: egzamin pisemny (P) |
---|
S-1 | Ocena formująca: prezentacja (F) |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student rozumie większość czytanych tekstów specjalistycznych. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |