Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | EL_1A_O07-01_U01 | Student potrafi dobierać, analizować i tworzyć aplikacje pomiarowo - kontrolno - symulacyjne przy pomocy platformy LabView |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | EL_1A_U08 | Potrafi posłużyć się właściwie dobranymi środowiskami programistycznymi, symulatorami oraz narzędziami komputerowo wspomaganego projektowania do symulacji, projektowania i weryfikacji elementów, urządzeń i maszyn elektrycznych, przekształtników oraz prostych instalacji elektrycznych |
---|
EL_1A_U22 | Ma umiejętności pozwalające na realizację wybranych zadań z kierunków studiów powiązanych z elektrotechniką |
EL_1A_U09 | Potrafi porównać rozwiązania projektowe elementów, urządzeń i maszyn elektrycznych oraz instalacji elektrycznych ze względu na zadane kryteria użytkowe i ekonomiczne (pobór mocy, koszt, funkcjonalność itp.) |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U08 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
T1A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
T1A_U10 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
T1A_U12 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
T1A_U13 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U01 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
InzA_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
InzA_U03 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
InzA_U04 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
InzA_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
Cel przedmiotu | C-3 | Student potrafi dobierać niezbędne narzędzia, typy zmiennych, struktury algorytmów i narzędzia kontrolno - diagnostyczne by tworzyć aplikacje kontrolno - pomiarowe dla konkretnego typu zagadnień |
---|
Treści programowe | T-L-4 | Implementacja VI - pętle while i for, sekwencje |
---|
T-L-12 | Techniki programowania |
T-L-10 | Kompilowanie aplikacji i aplikacje przenośne |
T-L-5 | Implementacja VI - timing oraz funkcje wyboru, dokumentacja VI |
T-L-7 | Zasoby - formaty danych, pobieranie i zapisywanie danych |
T-L-2 | Nawigacja w prrogramie LabView - okna, menu, front panel, block diagram, tworzenie projektów, funkcje |
T-L-6 | Relacje Danych - użycie łańcuchów, wskaźników, typów |
T-L-11 | Akwizycja danych - karty pomiarowe, hardware, pobieranie danych analogowych i cyfrowych, generacja danych |
T-L-8 | Relacje danych - zmienne lokalne i globalne |
T-L-1 | Wprowadzenie do platformy LabView |
T-L-3 | Implementacja VI - interfejs użytkownika, typy danych, wykresy |
T-L-9 | Techniki testowania i debugowania aplikacji |
Metody nauczania | M-3 | Metody programowe: z użyciem komputera |
---|
M-4 | Metody praktyczne: metoda projektów |
M-1 | Metody podające: opis |
M-2 | Metody problemowe: wykład konwersatoryjny, klasyczna metoda problemowa |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena przygotowanego projektu na podstawie analizy działania aplikacji oraz prezentacji studenta |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student potrafi dobierać niezbędne narzędzia, typy zmiennych, struktury algorytmów i narzędzia kontrolno - diagnostyczne by tworzyć aplikacje kontrolno - pomiarowe dla konkretnego typu zagadnień |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |