Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | AR_1A_C22.2_U01 | Student potrafi zaprojektować eksperyment oraz poprawnie przeanalizować i opracować jego wyniki. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | AR_1A_U07 | Potrafi dobrać typowe metody pomiaru oraz odpowiednie czujniki i przetworniki, a także ocenić przydatność nowych rozwiązań do realizacji zadań związanych z automatycznym sterowaniem. |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U08 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
T1A_U11 | ma przygotowanie niezbędne do pracy w środowisku przemysłowym oraz zna zasady bezpieczeństwa związane z tą pracą |
T1A_U15 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
T1A_U16 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować oraz zrealizować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U01 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
InzA_U07 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-2 | Ukształtowanie umiejętności z zakresu projektowania eksperymentu oraz opracowywania wyników pomiaru. |
---|
Treści programowe | T-L-2 | Histogramy i szeregi rozdzielcze. |
---|
T-L-1 | Korelacja i zależność - współczynnik korelacji Pearsona. |
T-L-4 | Analiza danych pomiarowych w oparciu o częstotliwościowe metody identyfikacji. |
T-L-3 | Analiza danych pomiarowych z wykorzystaniem technik estymacji średniokwadratowej. |
Metody nauczania | M-2 | Zajęcia laboratoryjne. |
---|
Sposób oceny | S-2 | Ocena formująca: Ocena przygotowywania studenta do realizacji ćwiczenia laboratoryjnego oraz ocena wyników ćwiczenia laboratoryjnego na podstawie sprawozdań. |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student potrafi zaprojektować eksperyment oraz poprawnie przeanalizować i opracować jego wyniki. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |