Wydział Ekonomiczny - Audyt wewnętrzny
Sylabus przedmiotu Prawo zamówień publicznych:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Audyt wewnętrzny | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | podyplomowe |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | nauk społecznych | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Prawo zamówień publicznych | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Ekonomii Menedżerskiej i Rachunkowości | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Zofia Sawicka-Kluźniak <Zofia.Sawicka-Kluzniak@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 1,0 | ECTS (formy) | 1,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Nie jest konieczna wiedza początkowa. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Opanowanie wiedzy o zasadach udzielania, przedmiocie i trybie zamówień publicznych. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | Podstawowe pojęcia z zakresu zamówień publicznych | 1 |
T-W-2 | Zamawiający i wykonawca Zasady udzielania zamówień publicznych | 2 |
T-W-3 | Przetarg i specyfikacja istotnych warunków zamówienia Przedmiot zamówień publicznych | 2 |
T-W-4 | Tryby udzielania zamówień | 1 |
6 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | uczestnictwo w zajęciach | 6 |
A-W-2 | studiowanie literatury przedmiotu | 14 |
A-W-3 | przygotowanie się do zaliczenia przedmiotu | 10 |
30 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Metody podające - pogadanka. |
M-2 | Metody problemowe - wykład konwersatoryjny. |
M-3 | etody aktywizujące - sytuacyjna, przypadków, dyskusja dydaktyczna. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Ocena pracy w grupie |
S-2 | Ocena podsumowująca: Wykonanie pracy na zadany temat |
S-3 | Ocena podsumowująca: Ocena zdolności wykorzystania w praktyce zdobytej wiedzy |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
AW_10A_WEk/PD/A3_W01 Student zna strony, przedmiot i zasady udzielania zamówień publicznych, wymienia i objaśnia tryby udzielania zamówień publicznych. | AW_10A_W03, AW_10A_W01, AW_10A_W02, AW_10A_W04 | — | C-1 | T-W-4, T-W-3, T-W-1, T-W-2 | M-1, M-3 | S-2, S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
AW_10A_WEk/PD/A3_U01 Student interpretuje wybrane zagadnienia z zakresu zamówień publicznych. | AW_10A_U01 | — | C-1 | T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-1 | M-2, M-1, M-3 | S-1, S-3 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
AW_10A_WEk/PD/A3_K01 Student jest świadomy znaczenia zamówień publicznych. | AW_10A_K01 | — | C-1 | T-W-2, T-W-4, T-W-3, T-W-1 | M-1, M-3, M-2 | S-1, S-3 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
AW_10A_WEk/PD/A3_W01 Student zna strony, przedmiot i zasady udzielania zamówień publicznych, wymienia i objaśnia tryby udzielania zamówień publicznych. | 2,0 | |
3,0 | Słuchacz wykazuje sie umiejętnościami, zaangażowaniem i wykonaniem obowiązków na poziomie jedynie podstawowym, z licznymi błędami pozwalającymi jednak na ocenę dostateczna. Ujawnia pewna chęć do wykonania pracy. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
AW_10A_WEk/PD/A3_U01 Student interpretuje wybrane zagadnienia z zakresu zamówień publicznych. | 2,0 | |
3,0 | Słuchacz wykazuje sie umiejętnościami, zaangażowaniem i wykonaniem obowiązków na poziomie jedynie podstawowym, z licznymi błędami pozwalającymi jednak na ocenę dostateczna. Ujawnia pewna chęć do wykonania pracy. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
AW_10A_WEk/PD/A3_K01 Student jest świadomy znaczenia zamówień publicznych. | 2,0 | |
3,0 | Słuchacz wykazuje sie umiejętnościami, zaangażowaniem i wykonaniem obowiązków na poziomie jedynie podstawowym, z licznymi błędami pozwalającymi jednak na ocenę dostateczna. Ujawnia pewna chęć do wykonania pracy. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- R. Chmaj, Zamówienia publiczne, Publicus, Warszawa, 2010
- J. Kopietz, Zamówienia publiczne w Unii Europejskiej, SHH, Warszawa, 2010
- Ustawa - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., Dz. U. z 2010, Rn 113, poz. 759, 2004