Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Budownictwa i Architektury - Sterowanie Procesami Inwestycyjnymi w Budownictwie i Infrastrukturze

Sylabus przedmiotu Egzamin końcowy:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Sterowanie Procesami Inwestycyjnymi w Budownictwie i Infrastrukturze
Forma studiów studia niestacjonarne Poziom podyplomowe
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów nauk technicznych
Profil
Moduł
Przedmiot Egzamin końcowy
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Geotechniki
Nauczyciel odpowiedzialny Zygmunt Meyer <Zygmunt.Meyer@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 4,0 ECTS (formy) 4,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
seminariaS2 4 4,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Uzyskanie zaliczeń z wszystkich przedmiotów przewidzianych w programie studiów.

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Opanowanie wiedzy z zakresu sterowania procesami inwestycyjnymi w budownictwie i infrastrukturze.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
seminaria
T-S-1Weryfikacja wiedzy zdobytej w trakcie trwania studiów.4
4

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
seminaria
A-S-1Przygotowanie się do egzaminu końcowego.116
A-S-2Uczestnictwo w egzaminie.4
120

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Konsultacje.

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: Test końcowy (ocena wyrażająca poziom wiedzy w skali od niedostatecznej do bardzo dobrej)

Zamierzone efekty kształcenia - wiedza

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
SPI_10A_11_W01
Ma podstawową wiedzę w zakresie sterowania procesami inwestycyjnymi w budownictwie i infrastrukturze.
SPI_10A_W02, SPI_10A_W03, SPI_10A_W01C-1T-S-1M-1S-1

Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
SPI_10A_11_U01
Słuchacz może uczestniczyć w procesie inwestycyjno - budowlanym.
SPI_10A_U02, SPI_10A_U01, SPI_10A_U03C-1T-S-1M-1S-1

Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
SPI_10A_11_K01
Potrafi zorganizować proces inwestycyjno-budowlany.
SPI_10A_K01, SPI_10A_K03, SPI_10A_K02C-1T-S-1M-1S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
SPI_10A_11_W01
Ma podstawową wiedzę w zakresie sterowania procesami inwestycyjnymi w budownictwie i infrastrukturze.
2,0
3,0Słuchacz opanował podstawową wiedzę z zakresu treści programowych podanych dla wszystkich przedmiotów ujętych w programie studiów.
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
SPI_10A_11_U01
Słuchacz może uczestniczyć w procesie inwestycyjno - budowlanym.
2,0
3,0Słuchacz opanował podstawową wiedzę z zakresu treści programowych dla wszystkich przedmiotów ujętych w programie studiów.
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
SPI_10A_11_K01
Potrafi zorganizować proces inwestycyjno-budowlany.
2,0
3,0Słuchacz opanował podstawową wiedzę z zakresu treści programowych dla wszystkich przedmiotów ujętych w programie studiów.
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Literatura podana dla poszczególnych przedmiotów ujętych w programie studiów.

Treści programowe - seminaria

KODTreść programowaGodziny
T-S-1Weryfikacja wiedzy zdobytej w trakcie trwania studiów.4
4

Formy aktywności - seminaria

KODForma aktywnościGodziny
A-S-1Przygotowanie się do egzaminu końcowego.116
A-S-2Uczestnictwo w egzaminie.4
120
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaSPI_10A_11_W01Ma podstawową wiedzę w zakresie sterowania procesami inwestycyjnymi w budownictwie i infrastrukturze.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówSPI_10A_W02Słuchacz ma podstawową wiedzę w zakresie dokumentacji projektowej budynku, kosztów w budownictwie oraz działalnosci deweloperskiej.
SPI_10A_W03Słuchacz zna podstawowe zagadnienia w zakresie efektywności inwestycji.
SPI_10A_W01Słuchacz ma podstawową wiedzę w zakresie sterowania procesami inwestycyjnymi w budownictwie i infrastrukturze.
Cel przedmiotuC-1Opanowanie wiedzy z zakresu sterowania procesami inwestycyjnymi w budownictwie i infrastrukturze.
Treści programoweT-S-1Weryfikacja wiedzy zdobytej w trakcie trwania studiów.
Metody nauczaniaM-1Konsultacje.
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Test końcowy (ocena wyrażająca poziom wiedzy w skali od niedostatecznej do bardzo dobrej)
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Słuchacz opanował podstawową wiedzę z zakresu treści programowych podanych dla wszystkich przedmiotów ujętych w programie studiów.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaSPI_10A_11_U01Słuchacz może uczestniczyć w procesie inwestycyjno - budowlanym.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówSPI_10A_U02Słuchacz opanował umiejetności posługiwania się językiem technicznym w zakresie budownictwa.
SPI_10A_U01Słuchacz może uczestniczyć w procesie inwestycyjno-budowlanym.
SPI_10A_U03Sluchacz potrafi sporządzić prosty kosztorys i ilość nakładów roboczych.
Cel przedmiotuC-1Opanowanie wiedzy z zakresu sterowania procesami inwestycyjnymi w budownictwie i infrastrukturze.
Treści programoweT-S-1Weryfikacja wiedzy zdobytej w trakcie trwania studiów.
Metody nauczaniaM-1Konsultacje.
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Test końcowy (ocena wyrażająca poziom wiedzy w skali od niedostatecznej do bardzo dobrej)
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Słuchacz opanował podstawową wiedzę z zakresu treści programowych dla wszystkich przedmiotów ujętych w programie studiów.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaSPI_10A_11_K01Potrafi zorganizować proces inwestycyjno-budowlany.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówSPI_10A_K01Słuchacz potrafi zorganizować proces inwestycyjno - budowlany.
SPI_10A_K03Słuchacz potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy.
SPI_10A_K02Słuchacz ma świadomość odpowiedzialności za wspólnie realizowane zadania.
Cel przedmiotuC-1Opanowanie wiedzy z zakresu sterowania procesami inwestycyjnymi w budownictwie i infrastrukturze.
Treści programoweT-S-1Weryfikacja wiedzy zdobytej w trakcie trwania studiów.
Metody nauczaniaM-1Konsultacje.
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Test końcowy (ocena wyrażająca poziom wiedzy w skali od niedostatecznej do bardzo dobrej)
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Słuchacz opanował podstawową wiedzę z zakresu treści programowych dla wszystkich przedmiotów ujętych w programie studiów.
3,5
4,0
4,5
5,0