Wydział Budownictwa i Architektury - Sterowanie Procesami Inwestycyjnymi w Budownictwie i Infrastrukturze
Sylabus przedmiotu Egzamin końcowy:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Sterowanie Procesami Inwestycyjnymi w Budownictwie i Infrastrukturze | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | podyplomowe |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | nauk technicznych | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Egzamin końcowy | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Geotechniki | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Zygmunt Meyer <Zygmunt.Meyer@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 4,0 | ECTS (formy) | 4,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Uzyskanie zaliczeń z wszystkich przedmiotów przewidzianych w programie studiów. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Opanowanie wiedzy z zakresu sterowania procesami inwestycyjnymi w budownictwie i infrastrukturze. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
T-S-1 | Weryfikacja wiedzy zdobytej w trakcie trwania studiów. | 4 |
4 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
A-S-1 | Przygotowanie się do egzaminu końcowego. | 116 |
A-S-2 | Uczestnictwo w egzaminie. | 4 |
120 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Konsultacje. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Test końcowy (ocena wyrażająca poziom wiedzy w skali od niedostatecznej do bardzo dobrej) |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
SPI_10A_11_W01 Ma podstawową wiedzę w zakresie sterowania procesami inwestycyjnymi w budownictwie i infrastrukturze. | SPI_10A_W02, SPI_10A_W03, SPI_10A_W01 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
SPI_10A_11_U01 Słuchacz może uczestniczyć w procesie inwestycyjno - budowlanym. | SPI_10A_U02, SPI_10A_U01, SPI_10A_U03 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
SPI_10A_11_K01 Potrafi zorganizować proces inwestycyjno-budowlany. | SPI_10A_K01, SPI_10A_K03, SPI_10A_K02 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
SPI_10A_11_W01 Ma podstawową wiedzę w zakresie sterowania procesami inwestycyjnymi w budownictwie i infrastrukturze. | 2,0 | |
3,0 | Słuchacz opanował podstawową wiedzę z zakresu treści programowych podanych dla wszystkich przedmiotów ujętych w programie studiów. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
SPI_10A_11_U01 Słuchacz może uczestniczyć w procesie inwestycyjno - budowlanym. | 2,0 | |
3,0 | Słuchacz opanował podstawową wiedzę z zakresu treści programowych dla wszystkich przedmiotów ujętych w programie studiów. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
SPI_10A_11_K01 Potrafi zorganizować proces inwestycyjno-budowlany. | 2,0 | |
3,0 | Słuchacz opanował podstawową wiedzę z zakresu treści programowych dla wszystkich przedmiotów ujętych w programie studiów. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Literatura podana dla poszczególnych przedmiotów ujętych w programie studiów.