Wydział Budownictwa i Architektury - Sterowanie Procesami Inwestycyjnymi w Budownictwie i Infrastrukturze
Sylabus przedmiotu Elementy wiedzy z technologii i organizacji w budownictwie:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Sterowanie Procesami Inwestycyjnymi w Budownictwie i Infrastrukturze | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | podyplomowe |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | nauk technicznych | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Elementy wiedzy z technologii i organizacji w budownictwie | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Zespół Dydaktyczny Ekonomiki, Organizacji i Zarządzania w Budownictwie | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Grażyna Nowaczyk <Grazyna.Nowaczyk@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 4,0 | ECTS (formy) | 4,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Znajomość zagadnień na poziomie studiów wyższych. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Słuchacz zna technologię i organizację obiektów budowlanych. |
C-2 | Słuchacz zna nowoczesne systemy budownictwa. |
C-3 | Słuchacz umie określić elementy organizacji robót inżynierskich. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
konwersatoria | ||
T-K-1 | Konsultacje treści programowych z wykładów. | 5 |
5 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Technologia i organizacja obiektów budowlanych. | 5 |
T-W-2 | Nowoczesne systemy budownictwa. | 4 |
T-W-3 | Elementy organizacji robót inżynierskich. | 4 |
T-W-4 | Realizacja przedsięwzięcia budowlanego zgodnie z zasadami FIDIC. | 2 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
konwersatoria | ||
A-K-1 | Uczestnictwo w konsultacjach. | 5 |
A-K-2 | Bieżące studiowanie literatury fachowej. | 25 |
30 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Uczestnictwo w wykładach. | 15 |
A-W-2 | Bieżące studiowanie literatury fachowej. | 60 |
A-W-3 | Przygotowanie do egzaminu końcowego. | 15 |
90 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Wykład audytoryjny. |
M-2 | Konsultacje. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Test końcowy. |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
SPI_10A_09_W01 Słuchacz ma elementarną wiedzę w zakresie technologii i organizacji budowy obiektów budowlanych. | SPI_10A_W02, SPI_10A_W01 | — | C-2, C-1, C-3 | T-K-1, T-W-1, T-W-2, T-W-4, T-W-3 | M-2, M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
SPI_10A_09_U01 Słuchacz zna typowe technologie inżynierskie stosowane w budownictwie. | SPI_10A_U02, SPI_10A_U01 | — | C-3, C-2, C-1 | T-K-1, T-W-4, T-W-3, T-W-2, T-W-1 | M-2, M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
SPI_10A_09_K01 Słuchacz ma świadomość zachowania się w sposób profesjonalny. | SPI_10A_K03, SPI_10A_K01 | — | C-1, C-3, C-2 | T-W-4, T-K-1, T-W-3, T-W-2, T-W-1 | M-1, M-2 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
SPI_10A_09_W01 Słuchacz ma elementarną wiedzę w zakresie technologii i organizacji budowy obiektów budowlanych. | 2,0 | |
3,0 | Słuchacz ma podstawową wiedzę z zakresu treści programowych podanych dla przedmiotu. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
SPI_10A_09_U01 Słuchacz zna typowe technologie inżynierskie stosowane w budownictwie. | 2,0 | |
3,0 | Słuchacz ma podstawową wiedzę z zakresu treści programowych podanych dla przedmiotu. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
SPI_10A_09_K01 Słuchacz ma świadomość zachowania się w sposób profesjonalny. | 2,0 | |
3,0 | Słuchacz ma podstawową wiedzę z zakresu treści programowych podanych dla przedmiotu. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- P. Nowak, P. Woyciechowski, W. Martinek, Technologia robót budowlanych, Politechnika Warszawska, Warszawa, 2010