Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Budownictwa i Architektury - Sterowanie Procesami Inwestycyjnymi w Budownictwie i Infrastrukturze

Sylabus przedmiotu Zamówienia publiczne na roboty budowlane:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Sterowanie Procesami Inwestycyjnymi w Budownictwie i Infrastrukturze
Forma studiów studia niestacjonarne Poziom podyplomowe
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów nauk technicznych
Profil
Moduł
Przedmiot Zamówienia publiczne na roboty budowlane
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Jednostki zewnętrzne
Nauczyciel odpowiedzialny Julian Smoter <studium@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 4,0 ECTS (formy) 4,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
konwersatoriaK2 5 1,00,50zaliczenie
wykładyW2 15 3,00,50zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Sluchacz zna podstawowe zasady działania ustawy Prawo zamówień publicznych.

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Słuchacz wie jak działa ustawa Prawo zamówień publicznych i w stosunku do czego ma zastosowanie.
C-2Słuchacz orientuje się w temacie zamówień publicznych w Unii Europejskiej.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
konwersatoria
T-K-1Konsultacje treści programowych z wykładów.5
5
wykłady
T-W-1Ustawa Prawo zamówień publicznych.7
T-W-2Zamówienia publiczne w Unii Europejskiej.5
T-W-3Analiza mozliwości zmian umowy na roboty budowlane.3
15

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
konwersatoria
A-K-1Uczestnictwo w konsultacjach.5
A-K-2Bieżące studiowanie literatury fachowej.25
30
wykłady
A-W-1Uczestnictwo w wykładach.15
A-W-2Bieżące studiowanie literatury fachowej.60
A-W-3Przygotowanie do egzaminu końcowego.15
90

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Wykład audytoryjny.
M-2Konsultacje.

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: Test końcowy.

Zamierzone efekty kształcenia - wiedza

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
SPI_10A_07_W01
Zna zasady i sposoby udzielania zamówień publicznych oraz zasady udzielania zamówień publicznych w Unii Europejskiej.
SPI_10A_W01, SPI_10A_W02C-2, C-1T-K-1, T-W-1, T-W-3, T-W-2M-1, M-2S-1

Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
SPI_10A_07_U01
Potrafi opracować prostą dokumentację przetargową.
SPI_10A_U02C-2, C-1T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-K-1M-2, M-1S-1

Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
SPI_10A_07_K01
Ma świadomość odpowiedzialności za pracę własną.
SPI_10A_K02C-1, C-2T-W-2, T-W-1, T-K-1, T-W-3M-2, M-1S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
SPI_10A_07_W01
Zna zasady i sposoby udzielania zamówień publicznych oraz zasady udzielania zamówień publicznych w Unii Europejskiej.
2,0
3,0Słuchzca ma podstawową wiedzę w zakresie treści programowych podanych dla przedmiotu.
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
SPI_10A_07_U01
Potrafi opracować prostą dokumentację przetargową.
2,0
3,0Słuchacz ma podstawową wiedzę z zakresu treści programowych podanych dla przedmiotu.
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
SPI_10A_07_K01
Ma świadomość odpowiedzialności za pracę własną.
2,0
3,0Słuchacz ma podstawową wiedzę z zakresu treści programowych podanych dla przedmiotu.
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Ustawa z dn. 09.02.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2004

Treści programowe - konwersatoria

KODTreść programowaGodziny
T-K-1Konsultacje treści programowych z wykładów.5
5

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Ustawa Prawo zamówień publicznych.7
T-W-2Zamówienia publiczne w Unii Europejskiej.5
T-W-3Analiza mozliwości zmian umowy na roboty budowlane.3
15

Formy aktywności - konwersatoria

KODForma aktywnościGodziny
A-K-1Uczestnictwo w konsultacjach.5
A-K-2Bieżące studiowanie literatury fachowej.25
30
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Uczestnictwo w wykładach.15
A-W-2Bieżące studiowanie literatury fachowej.60
A-W-3Przygotowanie do egzaminu końcowego.15
90
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaSPI_10A_07_W01Zna zasady i sposoby udzielania zamówień publicznych oraz zasady udzielania zamówień publicznych w Unii Europejskiej.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówSPI_10A_W01Słuchacz ma podstawową wiedzę w zakresie sterowania procesami inwestycyjnymi w budownictwie i infrastrukturze.
SPI_10A_W02Słuchacz ma podstawową wiedzę w zakresie dokumentacji projektowej budynku, kosztów w budownictwie oraz działalnosci deweloperskiej.
Cel przedmiotuC-2Słuchacz orientuje się w temacie zamówień publicznych w Unii Europejskiej.
C-1Słuchacz wie jak działa ustawa Prawo zamówień publicznych i w stosunku do czego ma zastosowanie.
Treści programoweT-K-1Konsultacje treści programowych z wykładów.
T-W-1Ustawa Prawo zamówień publicznych.
T-W-3Analiza mozliwości zmian umowy na roboty budowlane.
T-W-2Zamówienia publiczne w Unii Europejskiej.
Metody nauczaniaM-1Wykład audytoryjny.
M-2Konsultacje.
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Test końcowy.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Słuchzca ma podstawową wiedzę w zakresie treści programowych podanych dla przedmiotu.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaSPI_10A_07_U01Potrafi opracować prostą dokumentację przetargową.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówSPI_10A_U02Słuchacz opanował umiejetności posługiwania się językiem technicznym w zakresie budownictwa.
Cel przedmiotuC-2Słuchacz orientuje się w temacie zamówień publicznych w Unii Europejskiej.
C-1Słuchacz wie jak działa ustawa Prawo zamówień publicznych i w stosunku do czego ma zastosowanie.
Treści programoweT-W-1Ustawa Prawo zamówień publicznych.
T-W-2Zamówienia publiczne w Unii Europejskiej.
T-W-3Analiza mozliwości zmian umowy na roboty budowlane.
T-K-1Konsultacje treści programowych z wykładów.
Metody nauczaniaM-2Konsultacje.
M-1Wykład audytoryjny.
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Test końcowy.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Słuchacz ma podstawową wiedzę z zakresu treści programowych podanych dla przedmiotu.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaSPI_10A_07_K01Ma świadomość odpowiedzialności za pracę własną.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówSPI_10A_K02Słuchacz ma świadomość odpowiedzialności za wspólnie realizowane zadania.
Cel przedmiotuC-1Słuchacz wie jak działa ustawa Prawo zamówień publicznych i w stosunku do czego ma zastosowanie.
C-2Słuchacz orientuje się w temacie zamówień publicznych w Unii Europejskiej.
Treści programoweT-W-2Zamówienia publiczne w Unii Europejskiej.
T-W-1Ustawa Prawo zamówień publicznych.
T-K-1Konsultacje treści programowych z wykładów.
T-W-3Analiza mozliwości zmian umowy na roboty budowlane.
Metody nauczaniaM-2Konsultacje.
M-1Wykład audytoryjny.
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Test końcowy.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Słuchacz ma podstawową wiedzę z zakresu treści programowych podanych dla przedmiotu.
3,5
4,0
4,5
5,0