Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | IS_1A_S1/A/09-1_U01 | Student powinien umieć objaśnić i zinterpretować: cel, zakres, metodykę, wyniki prowadzonych badań. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | IS_1A_U05 | Potrafi rozwiązać podstawowe zagadnienia inżynierskie z zakresu wybranej specjalności |
---|
IS_1A_U14 | Potrafi przygotować i przedstawić prezentację dotyczącą wyników realizacji zadania inżynierskiego |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U04 | potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i języku obcym prezentację ustną, dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanego kierunku studiów |
---|
T1A_U08 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
T1A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
T1A_U15 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
T1A_U16 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować oraz zrealizować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U01 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
InzA_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
InzA_U07 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-1 | Kontynuacja samodzielnej i systematycznej pracy badawczej. Nabycie umiejętności prowadzenia dyskusji na tematy naukowo-techniczne. Poszerzenie wiedzy dotyczącej tematyki pracy dyplomowej. Doskonalenie umiejętności przygotowania prezentacji multimedialnej |
---|
Treści programowe | T-S-1 | Przedstawienie wymagań dotyczących reguł pisania prac dyplomowych. Przygotowanie przez studenta prezentacji multimedialnej realizowanej pracy dyplomowej. Zaprezentowanie: tezy, celu, metodyki i wyników badań realizowanej pracy dyplomowej Dyskusja nad pracą dyplomową. Indywiduakne informacje o stanie zaawansowania pracy. |
---|
Metody nauczania | M-1 | Metody aktywizujące. Seminarium. Dyskusja dydaktyczna |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Zapoznanie się z prezentacjami przedsatawiającymi tematykę realizowanych prac dyplomowych. Ocena kompleksowa, na którą składają się: poprawnośc przygotowania i wygloszenia prezentacji, sposób odpowiedzi na postawione pytania oraz aktywnośc w dyskusji nad pracami innych studentów. |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Nie przedstawił własnej prezentacji wyników pracy. Student nie bierze udziału w zajęciach lub jest nieaktywny. |
3,0 | Student przedstawił prezentację wyników pracy dyplomowej. Prezentacja poprawna, ale mało staranna. Bardzo mała aktywność w zajęciach. |
3,5 | Student przedstawił prezentację wyników pracy dyplomowej. Prezentacja poprawna, ale mało staranna. Mała aktywność w zajęciach. |
4,0 | Student przedstawił prezentację wyników pracy dyplomowej.Prezentacja bez błędów. Średnio aktywny udział w zajęciach. |
4,5 | Student przedstawił prezentację wyników pracy dyplomowej. Prezentacja bez błędów. Aktywny udział w zajęciach. |
5,0 | Student przedstawił prezentację wyników pracy dyplomowej.Prezentacja bez błędów. Bardzo aktywny udział w zajęciach. |