Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | B_2A_N2/B/D/11_U01 | Projektuje mieszanki betonowe dla konstrukcji hydrotechnicznych. Potrafi opracować technologię betonowania wybranej konstrukcji hydrotechnicznej. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | B_2A_U10 | Potrafi wykorzystać metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich oraz prostych problemów badawczych |
---|
B_2A_U22 | Potrafi zgodnie z zadaną specyfikacją, uwzględniającą również aspekty pozatechniczne, zaprojektować złożony obiekt budowlany lub proces technologiczny właściwy dla studiowanej specjalności oraz określić co najmniej w części, sposób jego realizacji, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
B_2A_U13 | Potrafi ocenić przydatność i możliwość wykorzystania nowych osiągnięć (technik i technologii) w budownictwie |
B_2A_U15 | Potrafi ocenić i dokonać zestawienia dowolnych obciążeń działających na obiekty budowlane |
B_2A_U11 | Potrafi przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich integrować wiedzę z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, powiązanych z budownictwem oraz zastosować podejście systemowe, uwzględniające także aspekty pozatechniczne |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich i prostych problemów badawczych metody analityczne, symulacyjne i eksperymentalne |
---|
T2A_U10 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - integrować wiedzę z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów oraz zastosować podejście systemowe, uwzględniające także aspekty pozatechniczne |
T2A_U12 | potrafi ocenić przydatność i możliwość wykorzystania nowych osiągnięć (technik i technologii) w zakresie studiowanego kierunku studiów |
T2A_U17 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację złożonych zadań inżynierskich, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów, w tym zadań nietypowych, uwzględniając ich aspekty pozatechniczne |
T2A_U19 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją, uwzględniającą aspekty pozatechniczne - zaprojektować złożone urządzenie, obiekt, system lub proces, związane z zakresem studiowanego kierunku studiów, oraz zrealizować ten projekt - co najmniej w części - używając właściwych metod, technik i narzędzi, w tym przystosowując do tego celu istniejące lub opracowując nowe narzędzia |
Cel przedmiotu | C-1 | Umiejętność projektowania składu betonów specjalnych stosowanych do wykonywania obiektów hydrotechnicznych. |
---|
C-2 | Zapoznanie się z technologiami betonowania konstrukcji hydrotechnicznych. |
Treści programowe | T-P-1 | Opracowanie szczególowej specyfikacji technicznej robót betonowych dla wybranej konstrukcji hydrotechnicznej. |
---|
T-W-2 | Betony wysokowartościowe: klasyfikacja, właściwości, metody projektowania |
T-W-3 | Fibrobetony: charakterystyka i właściwości, rodzaje stosowanych włókien do betonu. |
T-W-7 | Betony wałowane w konsrtrukcjach hydrotechnicznych. |
T-W-1 | Projektowanie betonów hydrotechnicznych - podstawowe wymagania w ujęciu normy PN-EN 206-1. Technologia betonowania elementów masywnych. |
T-W-4 | Betony samozagęszczalne w konstrukcjach hydrotechnicznych: właściwości, metody badań, metody projektowania składu mieszanek. |
T-W-5 | Betony podwodne: właściwości, projektowanie składu, metody badań. |
T-W-6 | Technologie betonowania konstrukcji pod wodą |
Metody nauczania | M-2 | Metoda projektów |
---|
M-1 | Wykład informacyjny |
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Zaliczenie ćwiczeń projektowych. |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne wykładów. |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student przedstawia rozwiazanie zachowujące podstawowe wymagania merytoryczne i formalne, z wyraźnie widocznymi będami, które po wskazaniu przez prowadzacego jest w stanie bez problemu poprawić. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |