Wydział Budownictwa i Architektury - Architektura i urbanistyka (S3)
Sylabus przedmiotu Praktyka zawodowa:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Architektura i urbanistyka | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | trzeciego stopnia |
Stopnień naukowy absolwenta | doktor | ||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Praktyka zawodowa | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Instytut Architektury i Planowania Przestrzennego | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Marek Czyński <Marek.Czynski@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Elżbieta Czekiel-Świtalska <Elzbieta.Czekiel-Switalska@zut.edu.pl>, Marek Czyński <Marek.Czynski@zut.edu.pl>, Zbigniew Paszkowski <zbigniew.paszkowski@gmail.com>, Adam Szymski <szymski@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 4,0 | ECTS (formy) | 4,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Forma dydaktyczna | KOD | Semestr | Godziny | ECTS | Waga | Zaliczenie |
---|---|---|---|---|---|---|
praktyki | PR | 1 | 15 | 0,5 | 1,00 | zaliczenie |
praktyki | PR | 2 | 15 | 0,5 | 1,00 | zaliczenie |
praktyki | PR | 3 | 15 | 0,5 | 1,00 | zaliczenie |
praktyki | PR | 4 | 15 | 0,5 | 1,00 | zaliczenie |
praktyki | PR | 5 | 15 | 0,5 | 1,00 | zaliczenie |
praktyki | PR | 6 | 15 | 0,5 | 1,00 | zaliczenie |
praktyki | PR | 7 | 15 | 0,5 | 1,00 | zaliczenie |
praktyki | PR | 8 | 15 | 0,5 | 1,00 | zaliczenie |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Znajomość zagadnień na poziomie studiów S2 lub jednolitych magisterskich. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Poszerzenie i ugruntowanie posiadanej wiedzy z obszaru tematycznego rozwijanego na zajęciach dydaktycznych prowadzonych przez doktoranta ze studentami. Nabycie umiejętności wykonywania zawodu nauczyciela akademickiego. Uzyskanie kompetencji właściwych do wykonywania zawodu nauczyciela akademickiego. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
praktyki | ||
T-PR-1 | Udział doktoranta w przydzielonych mu zajęciach dydaktycznych ze studentami (audytoryjnych, laboratoryjnych, projektowych) w zakresie tematycznym związanym z prowadzonymi przez niego badaniami naukowymi | 15 |
15 | ||
praktyki | ||
T-PR-1 | Udział doktoranta w przydzielonych mu zajęciach dydaktycznych ze studentami (audytoryjnych, laboratoryjnych, projektowych) w zakresie tematycznym związanym z prowadzonymi przez niego badaniami naukowymi | 15 |
15 | ||
praktyki | ||
T-PR-1 | Udział doktoranta w przydzielonych mu zajęciach dydaktycznych ze studentami (audytoryjnych, laboratoryjnych, projektowych) w zakresie tematycznym związanym z prowadzonymi przez niego badaniami naukowymi | 15 |
15 | ||
praktyki | ||
T-PR-1 | Udział doktoranta w przydzielonych mu zajęciach dydaktycznych ze studentami (audytoryjnych, labaratoryjnych, projektowych) w zakresie tematycznym związanym z prowadzonymi przez niego badaniami naukowymi. | 15 |
15 | ||
praktyki | ||
T-PR-1 | Udział doktoranta w przydzielonych mu zajęciach dydaktycznych ze studentami (audytoryjnych, laboratoryjnych, projektowych) w zakresie tematycznym związanym z prowadzonymi przez niego badaniami naukowymi | 15 |
15 | ||
praktyki | ||
T-PR-1 | Udział doktoranta w przydzielonych mu zajęciach dydaktycznych ze studentami (audytoryjnych, laboratoryjnych, projektowych) w zakresie tematycznym związanym z prowadzonymi przez niego badaniami naukowymi | 15 |
15 | ||
praktyki | ||
T-PR-1 | Udział doktoranta w przydzielonych mu zajęciach dydaktycznych ze studentami (audytoryjnych, laboratoryjnychi, projektowych) w zakresie tematycznym związanym z prowadzonymi przez niego badaniami naukowymi. | 15 |
15 | ||
praktyki | ||
T-PR-1 | Udział doktoranta w przydzielonych mu zajęciach dydaktycznych ze studentami (audytoryjnych, laboratoryjnych, projektowych) w zakresie tematycznym związanym z prowadzonymi badaniami naukowymi | 15 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
praktyki | ||
A-PR-1 | Udział w zajęciach dydaktycznych | 15 |
15 | ||
praktyki | ||
A-PR-1 | Udział w zajęciach dydaktycznych | 15 |
15 | ||
praktyki | ||
A-PR-1 | Udział w zajęciach dydaktycznych | 15 |
15 | ||
praktyki | ||
A-PR-1 | Udział w zajęciach dydaktycznych | 15 |
15 | ||
praktyki | ||
A-PR-1 | Udział w zajęciach dydaktycznych | 15 |
15 | ||
praktyki | ||
A-PR-1 | Udział w zajęciach dydaktycznych | 15 |
15 | ||
praktyki | ||
A-PR-1 | Udział w zajęciach dydaktycznych | 15 |
15 | ||
praktyki | ||
A-PR-1 | Udział w zajęciach dydaktycznych | 15 |
15 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Udział doktoranta w zajęciach dydaktycznych ze studentami w formie ćwiczeń audytoryjnych, laboratoryjnych lub projektowych |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Ocena: a) poziom wiedzy przekazywanej studentom przez doktoranta b) czytelnośc i komunikatywność w przekazywaniu wiedzy c) kontakt doktoranta ze studentami d) zaangażowanie w wykonywanie przydzielonych zajęć dydaktycznych |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
AU_3A_S3/O-01_W01 Poszerzenie i ugruntowanie wiedzy z obszaru tematycznego zajęć dydaktycznych prowadzonych przez doktoranta ze studentami. | AU_3A_W05 | — | C-1 | T-PR-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
AU_3A_S3/O-01_U01 Nabycie i ugruntowanie umiejętności wykonywania zawodu nauczyciela akademickiego. Pozyskanie umiejetności posługiwania się nowoczesnymi metodami i technikami kształcenia. | AU_3A_U04, AU_3A_U11 | — | C-1 | T-PR-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
AU_3A_S3/O-01_K01 Uzyskanie kompetencji właściwych dla wykonywania zawodu nauczyciela akademickiego. | AU_3A_K01, AU_3A_K05, AU_3A_K07 | — | C-1 | T-PR-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
AU_3A_S3/O-01_W01 Poszerzenie i ugruntowanie wiedzy z obszaru tematycznego zajęć dydaktycznych prowadzonych przez doktoranta ze studentami. | 2,0 | |
3,0 | Pozytywna ocena działalności dydaktycznej doktoranta, dokonana przez jego opiekuna naukowego oraz kierownika jednostki organizacyjnej, która przydzieliła doktorantowi zajęcia dydaktyczne ze studentami. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
AU_3A_S3/O-01_U01 Nabycie i ugruntowanie umiejętności wykonywania zawodu nauczyciela akademickiego. Pozyskanie umiejetności posługiwania się nowoczesnymi metodami i technikami kształcenia. | 2,0 | |
3,0 | Pozytywna ocena działalności dydaktycznej doktoranta, dokonana przez jego opiekuna naukowego oraz kierownika jednostki organizacyjnej, która przydzieliła doktorantowi zajęcia dydaktyczne ze studentami. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
AU_3A_S3/O-01_K01 Uzyskanie kompetencji właściwych dla wykonywania zawodu nauczyciela akademickiego. | 2,0 | |
3,0 | Pozytywna ocena działalności dydaktycznej doktoranta, dokonana przez jego opiekuna naukowego oraz kierownika jednostki organizacyjnej, która przydzieliła doktorantowi zajęcia dydaktyczne ze studentami. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Literatura zgodna z tematyką prowadzonych zajęć dydaktycznych