Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TR_1A_D3-11_U01 | Student potrafi zamodelować proces transportu jako układ sterowania. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TR_1A_U10 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
---|
TR_1A_U13 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu z transportem - istniejące rozwiązania techniczne: urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
TR_1A_U16 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego, charakterystycznego dla transportu, oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U08 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
T1A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
T1A_U13 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
T1A_U15 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U01 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
InzA_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
InzA_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
InzA_U07 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
Cel przedmiotu | C-2 | Student potrafi zbudować właściwy model sterowania procesem transportu. |
---|
Treści programowe | T-A-1 | Identyfikacja elementów układu sterowania w rzeczywistych procesach transportu. |
---|
T-A-3 | Dobór normy stanu wyjścia zadanych układów sterowania procesami transportu. |
Metody nauczania | M-2 | Ćwiczenia przedmiotowe. |
---|
Sposób oceny | S-2 | Ocena formująca: Ćwiczenia audytoryjne - dwa kolokwia pisemne - w połowie i na końcu semestru. |
---|
S-3 | Ocena podsumowująca: Ćwiczenia audytoryjne - ocena końcowa na podstawie ocen z kolokwiów i obserwacji aktywności. |
S-1 | Ocena formująca: Obserwacja aktywności studenta podczas ćwiczeń. |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student nie zna podstawowych pojęć. |
3,0 | Student rozumie pojęcia i rozwiązuje problemy o podstawowym stopniu trudności. |
3,5 | Student rozumie pojęcia i rozwiązuje problemy o średnim stopniu trudności. |
4,0 | Student rozumie pojęcia i rozwiązuje problemy o zawansowanym stopniu trudności. |
4,5 | Student interpretuje i uogólnia problemy o podstawowym stopniu trudności. |
5,0 | Student interpretuje i uogólnia problemy o średnim stopniu trudności. |