Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | E_1A_D7/4_U01 | W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien umieć zastosować poznane rozwiązania w zakresie analizy danych internetowych. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | E_1A_U17 | Potrafi wykorzystać technologie teleinformatyczne (ICT) |
---|
E_1A_U02 | Potrafi zastosować podstawową wiedzę teoretyczną i pozyskiwać dane do analizowania konkretnych procesów i zjawisk społeczno-gospodarczych |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | S1A_U02 | potrafi wykorzystać podstawową wiedzę teoretyczną i pozyskiwać dane do analizowania konkretnych procesów i zjawisk społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, gospodarczych) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
---|
S1A_U03 | potrafi właściwie analizować przyczyny i przebieg konkretnych procesów i zjawisk społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, gospodarczych) w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
S1A_U09 | posiada umiejętność przygotowania typowych prac pisemnych w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także różnych źródeł |
S1A_U10 | posiada umiejętność przygotowywania wystąpień ustnych, w języku polskim i języku obcym, w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także różnych źródeł |
Cel przedmiotu | C-1 | Zapoznanie studentów z narzedziami biznesowymi w technologii internetowej. |
---|
C-2 | Zapoznanie studentów z problematyką analityki internetowej |
C-3 | Umiejętność posługiwania się narzedziami do analityki internetowej. |
Treści programowe | T-L-2 | Modele e-biznesu |
---|
T-L-6 | Narzędzia do analizy danych internetowych |
T-L-8 | Mierzenie efektywności stron www |
T-W-3 | Podstawy analityki internetowej |
T-L-1 | Zastosowanie wybranych technologii sieci Web |
T-L-3 | Marketing w wyszukiwarkach |
T-L-4 | Źródła i zbieranie danych |
T-L-5 | Podstawy analizy danych internetowych |
T-L-7 | Analiza konkurencji i witryn |
Metody nauczania | M-2 | Metody problemowe / wykład konwersatoryjny |
---|
M-3 | Metody praktyczne / ćwiczenia laboratoryjne |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena aktywności uczestnictwa studentów w zajęciach, polegająca na przygotowaniu się z omawianego na zajęciach tematu |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne z ćwiczeń |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student nie opanował podstawowych umiejętności rozpoznawania, nazywania i rozróżniania wybranych technologii sieci Web i modeli e-biznesu |
3,0 | Student posiada podstawowe umiejętności rozpoznawania, nazywania i rozróżniania wybranych technologii sieci Web i modeli e-biznesu. |
3,5 | Student posiada umiejętności rozpoznawania, nazywania i rozróżniania wybranych technologii sieci Web i modeli e-biznesu w stopniu dość dobrym. |
4,0 | Student w stopniu dość dobrym posiada umiejętności rozpoznawania, nazywania i rozróżniania wybranych technologii sieci Web i modeli e-biznesu oraz stosowania poznanych rozwiązań w zakresie analizy danych internetowych. |
4,5 | Student w stopniu dobrym posiada umiejętności rozpoznawania, nazywania i rozróżniania wybranych technologii sieci Web i modeli e-biznesu oraz stosowania poznanych rozwiązań w zakresie analizy danych internetowych |
5,0 | Student posiada bardzo dobre umiejętności rozpoznawania, nazywania i rozróżniania wybranych technologii sieci Web i modeli e-biznesu oraz stosowania poznanych rozwiązań w zakresie analizy danych internetowych. |